Kolam Perlombongan Verge Terbaik: Tempat Melombong XVG Anda

Verge adalah salah satu daripada cryptocurrency yang berpusat pada privasi, yang tertumpu pada privasi dan anonimiti bagi penggunanya.

Verge menjadikan namanya tidak dapat dikenali dengan membina blockchain di atas perkhidmatan Tor dan I2P yang berfungsi untuk menyembunyikan data peribadi pengguna, seperti alamat IP dan geolokasi mereka.

Perkara lain yang menarik dan unik mengenai Verge adalah algoritma konsensus bukti kerjanya. Tidak seperti banyak cryptocurrency lain, ia menggunakan gabungan algoritma yang berbeza. Semua algoritma konsensus ini masih membolehkan pengguna menambang Verge di GPU komputer rumah mereka. Ini adalah bonus besar dan jenis perlombongan rumah ini berfungsi dengan baik jika anda menggabungkan kekuatan hash anda di kolam perlombongan Verge.

Tetapi kumpulan mana yang terbaik untuk disertai?

Dalam catatan ini, kami akan melihat beberapa kolam perlombongan Verge yang paling menguntungkan serta memberi anda semua yang perlu anda ketahui tentang memilih kolam terbaik.

Gambaran Keseluruhan Perlombongan Verge

Perlombongan Verge membolehkan pelombong membuat ganjaran kerana mengamankan rangkaian Verge dan mengesahkan blok dan transaksi. Ini juga bagaimana token Verge baru dibuat. Walaupun Verge menggunakan 5 algoritma yang berbeza untuk perlombongan, semuanya adalah algoritma Proof-of-Work. Verge memilih untuk menggunakan PoW kerana dianggap sebagai protokol konsensus yang paling selamat.

Beli Nicehash Sekarang

Proses perlombongan menggunakan kuasa pemprosesan komputer untuk menyelesaikan masalah kriptografi yang sukar. Apabila masalah diselesaikan blok baru ditemui, dan semua data transaksi di blok tersebut disahkan.

Pembuatan blok juga memberi penghargaan kepada pelombong dengan token Verge baru. Kerana beberapa algoritma tahan ASIC, Verge masih dapat ditambang dengan GPU asas. Selain pelombong kad grafik juga memerlukan dompet Verge dan perisian perlombongan khusus.

Algoritma Konsensus Verge

Sebilangan besar cryptocurrency hanya menggunakan satu protokol konsensus, jadi Verge agak unik kerana memungkinkan untuk melombong dengan lima algoritma yang berbeza. Algoritma yang disokong oleh Verge adalah Skrip, X17, Lyra2rev2, myr-groestl dan blake2s.

Perhatikan bahawa algoritma Scrypt dikuasai oleh pelantar ASIC dan sangat tidak sesuai untuk perlombongan rumah. Sebilangan besar algoritma lain akan berfungsi dengan baik dengan kad Nvidia, kecuali myr-groestl yang berprestasi terbaik dengan kad AMD. Satu kemungkinan lain adalah untuk menggali Ethereum dan Verge, kerana Claymore Miner menyokong penambangan token algoritma Blake2s.

Kolam Perlombongan Kolam

Kerana saya rasa kebanyakan dari anda tidak menjalankan pelantar ASIC dari rumah anda, anda pasti ingin mengumpulkan saya dan bukannya milik solo. Perlombongan kolam membolehkan anda mengumpulkan sumber pengkomputeran anda dengan pelombong lain di seluruh dunia, menjadikannya lebih mudah dan cepat untuk mencari blok, dan membuat ganjaran. Perlombongan kolam sangat popular untuk duit syiling yang tidak bergantung pada rig ASIC.

Apa itu Verge Mining

Imej melalui Fotolia

Perlombongan solo, seperti yang anda fikirkan dari namanya, dilakukan sendiri, dan ini menjadikan anda tidak mungkin mempunyai cukup kekuatan untuk mencari blok dengan cepat. Kelebihan perlombongan solo adalah anda tidak perlu berkongsi ganjarannya, tetapi kekurangannya adalah memerlukan beberapa bulan untuk mendapatkan ganjaran.

Melekat dengan kolam penambangan akan membolehkan anda mengumpulkan sedikit ganjaran setiap hari.

Sebelum memilih kolam, anda memerlukan dompet Verge, kerana kolam perlombongan memerlukan alamat dompet untuk menghantar Verge anda. Awak boleh muat turun Core Wraith Wallets untuk Windows, Linux dan OSX atau simpan Verge anda secara peribadi di telefon bimbit anda dengan dompet Verge Tor.

Sekarang anda boleh menceburkan diri dalam perniagaan memilih kolam perlombongan Verge. Seperti yang saya nyatakan di atas, kebanyakan algoritma adalah yang terbaik untuk kad Nvidia, tetapi kad AMD dapat menggunakan algoritma myr-groestl. Dan algoritma Scrypt sebaiknya dielakkan kerana didominasi oleh rig ASIC.

Berikut adalah beberapa pilihan kumpulan perlombongan untuk setiap algoritma:

Skrip

Sekiranya anda hanya berdegil atau mempunyai alasan lain untuk menggunakan algoritma Scrypt, satu kumpulan perlombongan yang sangat baik adalah CoinFoundry. Ia bukan kolam perlombongan terbesar, tetapi cukup besar untuk mencari blok dengan kerap dan cukup cepat.

Statistik Coinfoundry XVG untuk Scrypt

Statistik Kolam Renang Coinfoundry XVG

Ia juga mempunyai yuran 0.75% rendah, yang lebih baik daripada kebanyakan. Terdapat pelayan yang berada di seluruh dunia, dan waktu operasi adalah 100%. Kolam perlombongan Scrypt lain untuk Verge termasuk:

X17

Anda juga boleh menggunakan CoinFoundry untuk mengumpulkan lombong Verge dengan algoritma X17. Sekiranya anda mahukan pilihan yang lebih popular, anda boleh memilih Suprnova.cc sebaliknya. Ini adalah kumpulan yang popular untuk pelbagai duit syiling, dan dipercayai dalam komuniti cryptocurrency.

Statistik kolam perlombongan Suprnova XVG X17

Statistik kolam perlombongan Suprnova XVG X17

Mereka mempunyai bayaran 1% yang sedikit lebih tinggi, tetapi juga mempunyai pelayan global dan 100% waktu operasi. Anda juga boleh menggunakan Suprnova untuk menggunakan algoritma Myr-Groestl. Kolam perlombongan X17 lain yang popular untuk Verge termasuk:

Myr-Groestl

Ini untuk mereka di luar sana dengan kad AMD di komputer mereka. Salah satu kumpulan perlombongan teratas untuk algoritma ini adalah IDCray, yang berpusat di China, tetapi mempunyai pelayan di seluruh dunia.

Statistik kolam IDCray Myr-Groestl Verge Mining

Statistik kolam IDCray Myr-Groestl Verge Mining

Mereka juga mempunyai bayaran standard 1% dan salah satu kolam perlombongan myr-groestl terbesar untuk Verge. IDCray juga menyokong algoritma hashing Verge yang lain di kumpulannya seperti Lyra2rev2. Terdapat beberapa pilihan lain jika anda ingin menambang dengan kolam yang tidak berpusat di China:

Lyra2rev2

Semasa menggunakan algoritma Lyra2rev2, anda mempunyai sejumlah alternatif, beberapa di antaranya adalah kumpulan yang sama yang disenaraikan di atas. Satu kolam berbeza adalah Blok Sarjana kolam renang, yang menarik kerana ia mempunyai yuran yang sangat rendah hanya 0.25%.

Sekat Statistik Kolam Masters Lyra2rev2

Sekat Statistik Kolam Renang Masters Lyra2rev2 selama 30 hari yang lalu

Ia juga mempunyai sebilangan besar pelombong dan kadar hash, dan pelayan global. Saya tidak dapat mencari maklumat masa operasi, tetapi ia adalah laman web yang disukai di kalangan pelombong Verge sehingga anda boleh bertaruh bahawa ia berada di atau hampir 100%. Beberapa pilihan lain untuk melombong Verge dengan Lyra2rev2 adalah:

Blake2s

Terakhir, tetapi tidak kurang pentingnya, kita sampai pada algoritma blake2s. Salah satu kumpulan perlombongan yang paling popular untuk algoritma ini adalah Verge Blake2s CryptoCartel kolam perlombongan.

Statistik Kolam Mining CryptoCartel Blake2S Verge

Statistik Kolam Renang Perlombongan CryptoCartel Blake2S Verge

Ia mempunyai kos perlombongan 0.5% yang rendah, dan beribu-ribu pelombong sehingga anda tahu akan ada banyak blok yang dijumpai. Tidak diperlukan pendaftaran di laman web ini, yang menjaga privasi anda. Sekiranya anda ingin melombong di tempat lain, laman web ini juga menyokong perlombongan Blake2s Verge:

Kesimpulannya

Syiling yang berpusat pada privasi telah menjadi semakin popular sejak satu tahun kebelakangan, dan Verge terus meningkat seiring dengan koin privasi yang popular. Dengan teknologi RSK yang akan datang pada akhir 2018, Verge akan menjadi satu-satunya cryptocurrency yang berpusat pada privasi yang juga dapat melakukan kontrak pintar. Itu semestinya memberi dorongan kepada koin.

Dari perspektif perlombongan rumah ia adalah duit syiling yang hebat kerana ia membolehkan anda memilih antara lima algoritma yang berbeza untuk ditambang. Walaupun Scrypt tidak begitu sesuai, empat yang lain adalah, jadi walaupun seseorang mendapati dirinya ditimpa pelombong ASIC, masih ada banyak ruang untuk pelombong rumah.

Dengan privasi, anonimiti dan kelajuan transaksi yang cepat, Verge memiliki banyak hal, dan boleh menjadi salah satu koin yang berakhir sebagai pesaing utama untuk transaksi harian biasa. Masih terlalu awal untuk diberitahu, tetapi menambang beberapa di rumah apabila anda tidak menggunakan komputer anda pasti tidak akan menyakitkan.

Gambar Pilihan melalui Fotolia

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me