10 Podcast Crypto Teratas: Berbanding Berdampingan

Apa yang anda ambil untuk mengisi masa berkurung tanpa henti? Mungkin anda menjadi tukang roti, atau jogger, atau mungkin anda duduk menulis novel yang anda buat selama dua puluh tahun terakhir. Adakah anda salah satu dari orang-orang yang tiba-tiba datang dengan semua jari hijau dan mula tumbuh sayur di halaman belakang mereka? Atau adakah anda menyertai legiun lithe melakukan kelas yoga Zoomed dari bilik depan mereka?

Penguncian Covid

Hidup ini membosankan dengan Lockdown ini

Suatu hari, wabak dan kengerian penutupan akan menjadi kisah yang menanggung cucu-cucu kita. Kita akan melihat ke belakang dan gemetar ketika kita mengingati sourdough yang gagal naik dan prospek yang menggigil kehabisan kertas tandas. Ada kemungkinan besar kebanyakan kita tidak akan mengikuti hobi yang kita ambil, setelah meninggalkannya sebaik sahaja vaksin datang.

Walaupun terlalu lama berada di rumah hampir tidak ada yang tergesa-gesa untuk diulang, semuanya tidak buruk. Roti buatan sendiri terasa lebih enak. Mengendalikan 10k dalam masa kurang dari satu jam setelah sesak nafas sehingga sampai di perhentian bas adalah pencapaian yang boleh dibanggakan. Memiliki banyak masa tambahan untuk mengisi telah memberi kita banyak cuti dari kerja harian dan peluang untuk menikmati peningkatan diri.

Kita Semua Telinga

Sekiranya anda seperti saya, maka kemungkinan anda mempunyai sekurang-kurangnya satu pasangan yang selalu memperhatikan podcast. Saya tidak pernah dapat memahami obsesi sesetengah orang terhadap mereka. Mata saya akan melilau setiap kali saya mendengar perkataan itu. Saya mula tertanya-tanya adakah orang tertentu pernah melakukan perkara lain selain mendengar podcast berdarah sepanjang hari.

Lockdown membuat penukaran saya. Menghadapi banyak masa terluang, saya membuat keputusan untuk memperluas cakerawala saya dan mencuba perkara baru. Ada yang tidak bertahan lama. Saya – nampaknya – tidak mampu menyimpan sebarang tanaman rumah lebih dari dua hari. Saya tidak dapat melepasi musim pertama Game of Thrones dan saya tidak meminta maaf untuk itu.

Crypto Podcast

Podcast adalah Ensiklopedia baru. Imej melalui Shutterstock

Tetapi dengan podcast saya jatuh ke lubang kelinci, saya tidak tergesa-gesa untuk keluar. Dan saya tidak bersendirian. Menurut penyelidikan terkini, 68 juta orang di AS sahaja (24% penduduk) mendengar podcast setiap minggu. Terdapat kira-kira lebih daripada 1.5 juta podcast yang ada, dengan jumlahnya terus meningkat sepanjang masa. Sebilangan besar, sebilangan besar telah dibawa ke YouTube untuk mencuba dan menghentikan penyebaran semasa penguncian.

Dengan melakukan yang terbaik untuk mengabaikan podcast, saya tidak dapat memperolehnya dengan cukup. Saya akan mendengar hampir semua perkara dan saya melanggan beratus-ratus pertunjukan yang berbeza, merangkumi pelbagai jenis subjek. Saya boleh katakan dengan jujur, saya tidak tahu bagaimana saya berjaya melalui kunci tanpa mereka.

Bayangkan kegembiraan saya ketika cinta podcasting yang baru saya temui mula bertindih dengan obsesi crypto saya: kegembiraan ganda. Dan ternyata rakan-rakan saya di Coin Bureau juga terpikat. Sekiranya anda pernah tertanya-tanya apa yang dilakukan Guy ketika dia tidak membuat videonya, maka saya boleh memberitahu anda bahawa ia melibatkan sepasang fon kepala, kerusi yang selesa dan berkhayal.

10 Sempurna

Nasib baik untuk Guy dan kami yang lain, tidak ada kekurangan podcast berkaitan crypto di luar sana. Satu-satunya masalah adalah, terdapat begitu banyak yang sukar untuk mengetahui di mana untuk memulakan dan, seperti yang sering terjadi dalam hidup, terdapat banyak bubur pasir yang dicampur dengan emas. Oleh itu, kami sedia membantu.

Kami telah mengumpulkan pendapat kami dan menyediakan senarai sepuluh podcast crypto terbaik yang ada. Kami telah memberikan penjelasan singkat mengenai apa yang anda dapat harapkan dari masing-masing, serta profil mereka yang terlibat. Oleh itu, ambil fon kepala tersebut, cari sudut yang tenang, duduk, berehat dan nikmati …

1. Tidak Berikat

Crypto sering kali kelihatan seperti kelab budak lelaki, jadi menyegarkan apabila melihat Laura Shin menjadi tuan rumah ini podcast yang sangat baik. Shin adalah bekas editor kanan di Forbes dan wartawan pertama dari media arus perdana yang membuat liputan crypto sepenuh masa. Dia melancarkan episod mingguan Unchained, di mana dia bercakap dengan beberapa pemain terbesar dalam blockchain dan crypto.

Podcast Tidak Terikat

Imej melalui SoundCloud

Episod baru-baru ini telah memaparkan beberapa nama yang paling dikenali dalam cryptovere, termasuk Vitalik Buterin, Yearn Finance Andre Cronje, Brave’s Brendan Eich dan bahkan Binance yang menguasai dirinya, CZ. Shin juga bercakap dengan penggubal undang-undang dan ahli politik yang secara aktif membentuk peraturan kripto, serta para pelabur yang menyimpan wang masuk. Ringkasnya, jika anda ingin mengikuti apa yang berlaku di dunia crypto, anda tidak boleh mampu mengabaikan Tidak Terikat.

2. Podcast Crypto Buruk

Sekiranya anda baru menggunakan crypto dan masih dapat menangani bitcoin, blockchain dan semua projek lain di luar sana, maka The Podcast Kripto Buruk adalah tempat yang bagus untuk memulakan. Tujuannya adalah untuk mengungkap ruang kripto dan membantu pemula untuk menangani segala yang berlaku di sana.

TBCP dihoskan oleh Joel Comm dan Travis Wright dan mengeluarkan episod biasa untuk membantu pendengar mengikuti perkembangan terbaru crypto. Joel menggambarkan dirinya sebagai ‘futuris fungsional’ dan merupakan penulis buku laris New York Times, penceramah awam dan pengusaha serta podcaster.

Podcast Kripto Buruk

Yang Baik, Buruk & Hodoh. Imej melalui Soundcloud

Mungkin paling pantas untuk menggambarkannya sebagai pakar dalam semua perkara di internet, bidang kepakarannya begitu luas. Travis adalah bekas ahli strategi digital dan sosial global di Symantec, yang juga menulis dan bercakap mengenai blockchain, teknologi, pemasaran dan banyak lagi selain.

Kedua-duanya membentuk pasukan yang baik dan telah mengasah gaya mereka dengan sempurna sepanjang 500+ episod. TBCP adalah semua yang anda mahukan dari podcast: bermaklumat, berwibawa dan menyeronokkan.

3. Pusat Gempa

Tujuh tahun adalah masa yang lama dalam crypto dan podcast seterusnya telah banyak diliput pada masa itu. Pusat gempa adalah rancangan mingguan yang meneroka ‘implikasi teknikal, ekonomi dan sosial’ industri blockchain. Seperti halnya Unchained, fokus di sini adalah untuk berbicara dengan nama besar dari dalam industri dan mendapatkan pandangan mereka mengenai pelbagai topik yang berkaitan dengan blockchain dan crypto.

Epicenter Podcast Crypto

Pusat Pasaran Crypto. Imej melalui Soundcloud

Epicenter ditubuhkan pada tahun 2013 oleh Adam B. Levine (tuan rumah Let’s Talk Bitcoin), Sébastien Couture dan Brian Crane. Levine telah beralih dan podcast kini mempunyai daftar lima hos: Crane dan Couture, bersama dengan Meher Roy, Sunny Aggarwal dan Friederike Ernst. Di antara mereka, mereka telah bercakap dengan ratusan tetamu, termasuk pengasas Litecoin, Charlie Lee, presiden Yayasan Interchain Jae Kwon dan pengasas bersama Project Serum Sam Bankman-Fried.

Bagi mereka yang ingin menyelami perairan crypto dengan lebih mendalam, Epicenter adalah antara sumber asli dan terbaik di luar sana.

4. Apa yang Bitcoin lakukan

Seperti namanya, podcast ini dari Peter McCormack mempunyai fokus yang berkaitan dengan BTC, walaupun itu tidak menghalangnya untuk menyelidiki sejumlah besar topik yang berkaitan dengan emas digital. McCormack tidak takut terjebak dengan subjek dengan penemuduga dan episodnya biasanya berlangsung sejam atau lebih, tetapi kadang-kadang boleh berlangsung lebih lama. Ini bukan masalah, kerana McCormack mengetahui subjeknya dari luar dan membawa beberapa tetamu yang mengagumkan untuk mengunyah lemak dengannya.

Apa Yang Bitcoin Podcast

Apa yang Bitcoin lakukan? Ia mengubah dunia.

Episod baru-baru ini telah memaparkan seperti Cameron dan Tyler Winklevoss, Jameson Lopp dan Blockstream’s Rusty Russell. McCormack sendiri adalah seorang wartawan yang menjalankan WBD sejak 2017 dan kini juga menjalankan Penolakan platform dan podcast. Dia adalah salah satu orang yang badan kerjanya membuang banyak bahan menarik.

Apa yang Dilakukan oleh Bitcoin digabungkan dengan baik sehingga dapat dengan mudah menarik minat mereka yang hanya berminat dengan Bitcoin dan isu-isu di sekitarnya. Bagi sesiapa yang ingin melihat betapa mendalamnya kripto yang ada di dalam kehidupan kita, inilah tempat untuk dilalui.

5. Podcast Trader Cobb Crypto

Bagi anda yang berminat untuk berdagang crypto maka salah satu port panggilan pertama anda adalah Aussie yang avuncular nada Craig Cobb. Podcast ini berbentuk episod pendek dan cepat yang dikeluarkan setiap satu atau dua hari, di mana Cobb membincangkan pasaran dan apa yang membuat mereka bergerak. Ini adalah kaedah yang baik untuk memulakan hari dagangan anda dan gaya mudah Cobb adalah bermaklumat dan menyeronokkan.

Pedagang Crypto Cob

Trader Cobb Crypto Podcast. Aksi Aussie

Cobb berpengalaman lebih dari tiga belas tahun dalam memperdagangkan semua jenis aset dan kini menumpukan perhatian untuk mendidik peniaga wannabe melalui podcast dan laman webnya. Podcast dilengkapi dengan penafian biasa tentang tidak menjadi nasihat kewangan, tetapi merupakan sumber yang baik bagi mereka yang sibuk melakukan penyelidikan mereka sendiri.

6. Tidak disahkan

Memiliki satu podcast dalam senarai ini adalah pencapaian yang mengagumkan; mempunyai dua yang hampir seperti dipamerkan. Ya, Laura Shin kembali dengan Unconfirmed, podcast mingguan lain yang ‘mendedahkan bagaimana nama-nama tenda di crypto bereaksi terhadap tajuk utama minggu ini.’

Podcast Tidak Disahkan

Laura Shin mengalahkan Lagi dengan Tidak Disahkan.

Pertunjukan ini mempunyai format yang lebih pendek daripada Unchained dan jadi pertaruhan yang lebih baik bagi mereka yang ingin mendapatkan kripto yang cepat dan di mana ia mungkin menuju.

7. The Pomp Podcast

Anthony ‘Pomp’ Pompliano adalah pelabur dan usahawan teknologi Amerika yang kepentingannya terletak di persimpangan kewangan, teknologi, keusahawanan dan ekonomi. Pomp Podcast tumbuh dari buletin hariannya yang akan dia kirimkan kepada rakan, keluarga dan pelanggan. Ketika senarai penerima bertambah, dia memutuskan untuk masuk ke media baru dan video setiap podcast dimuat ke YouTube. Podcast dulu dikenali sebagai Off the Chain.

The Pomp Podcast

The Pompcast Legendary Pomp.

Rangkaian subjek Pomp boleh menjadi cukup luas, menjadikannya podcast yang hebat bagi mereka yang berminat dengan gambar yang lebih besar di luar batasan bitcoin dan blockchain. Episod dikeluarkan setiap hari dan biasanya berlangsung sekitar satu jam. Mereka yang ingin fokus pada crypto mungkin harus selektif dengan episod mana yang mereka pilih untuk didengarkan, tetapi Pomp selalu menghiburkan dan tahu bagaimana mendapatkan yang terbaik dari tetamunya.

8. Blockchain Insider

Orang dalam Blockchain melakukan pekerjaan yang baik untuk menarik peminat kripto dan pemula, dengan tuan rumah Simon Taylor dan Sarah Kocianski memecah beberapa episod sub-jam, yang dikeluarkan setiap minggu.

Podcast Blockchain Insider

Maklumat orang dalam mengenai Crypto Markets.

Rancangan ini memfokuskan pada teknologi bitcoin, blockchain dan buku besar yang diedarkan dan merangkumi temu ramah dengan banyak penggerak dan pengocok dari dalam industri tersebut. Walaupun belum ada episod baru sejak pertengahan Mei tahun ini, pukulan melalui arkib BI menimbulkan banyak makanan dan merupakan salah satu tempat terbaik untuk mendapatkan latar belakang projek Facebook Libra.

Mari harap mereka kembali bersiaran.

9. Podcast Stephan Livera

Seorang bijak bijak kripto yang lain berkongsi kebijaksanaannya dengan kami dalam salah satu podcast crypto yang dinilai paling konsisten. Stephan adalah pengasas bersama Kementerian Nod dan Bitcoiner Ventures, begitu juga silsilah yang diperlukan. Dia juga memiliki kemampuan untuk membuat konsep rumit mudah difahami dan menarik banyak tetamu, termasuk CEO Twitter dan Square Jack Dorsey dan Lightning Labs Elizabeth Stark.

Stephen Livera Podcast

Podcast Stephen Livera.

Episod dikeluarkan setiap beberapa hari dan disyorkan untuk sesiapa sahaja yang ingin meningkatkan pengetahuan mereka mengenai bitcoin dan ekonomi di sekitarnya.

10. Podcast Pengetahuan Bitcoin

Jejak Mayer telah sibuk membicarakan bitcoin selama beberapa tahun sekarang dan telah muncul di banyak berita dan rancangan semasa untuk melawannya. Dia terlibat dengannya sejak harganya 25 sen, jadi anda harus menganggap dia cukup kaya sekarang.

Podcast Pengetahuan Bitcoin

Pengetahuan Bitcoin dengan Trace Mayer

Podcast Pengetahuan Bitcoin Trace membantu pelabur runcit lebih memahami bitcoin dan industri blockchain secara keseluruhan. Temu ramahnya dengan profesional industri dan podcast lain mengambil bahagian dalam analisis industri dan analisis pasaran, serta mendapatkan lebih banyak teknikal mengenai subjek seperti perlombongan dan mekanisme konsensus.

Sebutan Yang Berhormat. Ratu Crypto yang Hilang

Tidak ada superlatif yang cukup untuk menggambarkan podcast luar biasa ini, berikutan skandal OneCoin dan kehilangan pengasasnya, Dr Ruja Ignatova. Mencengkam adalah satu. Jaw-menjatuhkan yang lain.

Jamie Bartlett’s siasatan ke atas OneCoin dan pembantaian yang diciptakannya sangat mengasyikkan (ada yang lain) sehingga dengan mudah dapat membuat seharian hilang begitu sahaja, seperti Dr Ruja sendiri. Secara teknikalnya bukan podcast crypto, memandangkan ia lebih mementingkan kemudahan dengan orang yang boleh mempercayai penipuan, tetapi kami tidak dapat mengesyorkannya dengan cukup di sini di Coin Bureau.

Ratu Crypto Hilang

Legenda Ratu Crypto Hilang. Skandal Onecoin. Imej melalui bbc.co.uk

Anda mungkin biasa dengan kisah sedih OneCoin, atau ini mungkin pertama kalinya anda mendengar namanya. Walau apa pun, jadikan ini sebagai pendengaran anda seterusnya dan lihat berapa kali rahang anda menyentuh lantai.

Kesimpulan: Sesuatu Untuk Semua Orang

Terdapat banyak podcast berkaitan kripto lain di luar sana yang boleh membuat senarai ini dengan mudah. Ini hanyalah koleksi yang paling kita sukai sekarang.

Melakukan penyelidikan anda sendiri boleh menjadi proses yang sukar, tetapi mendengar pertunjukan terbaik dapat menjadikannya senang. Ia juga meyakinkan untuk mengetahui bahawa, bagi mereka yang datang ke crypto untuk pertama kalinya, terdapat banyak sumber di luar sana menjadikannya lebih mudah diakses.

Covid-19 belum selesai dengan kami dan bagi banyak masih banyak masa yang perlu diisi sebelum kehidupan kembali normal. Tetapi, mengapa perlu bimbang, apabila pilihan podcast crypto ini harus membuat anda sentiasa diberitahu dan dilayan sehingga dan seterusnya. Jangan terus menyelesaikan novel itu dalam masa terdekat.

Imej Pilihan melalui Shutterstock

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me