15 Crypto YouTuber Teratas: Siapa Yang Perlu Diikuti Hari Ini

Salah satu cara terbaik untuk mula mempelajari semua tentang cryptocurrency adalah melalui beberapa kandungan video hebat yang dihasilkan oleh mereka dalam komuniti cryptocurrency. Video boleh menjadi sangat menyeronokkan, menarik, dan menghiburkan secara langsung apabila dilakukan dengan betul.

YouTube adalah tempat yang jelas untuk dikunjungi ketika mencari kandungan video, sama ada anda ingin belajar atau sekadar berhibur. Satu-satunya masalah dengan YouTube adalah sifatnya yang terpusat, yang menyebabkan laman web menghapus video yang berkaitan dengan kripto pada masa lalu, dan secara langsung melarang sejumlah YouTuber crypto pada tahun 2019.

Oleh itu, mari kita lihat lebih dekat …

Pembersihan YouTube XMas

Larangan tersebut merangkumi YouTuber Chris Dunn lama, yang menyiarkan mengenai pelaburan di pasaran tradisional selain kandungan cryptocurrencynya. Dia mengatakan bahwa dia bangun sehari sebelum Krismas 2019 untuk menemukan semua videonya, kerja 10 tahun, telah diturunkan kerana “kandungan berbahaya atau berbahaya” dan “penjualan barang yang dikawal selia.”

Chris Dunn Twitter

Tweet di mana Chris Dunn Mengumumkan Laporan YouTube

YouTube kemudian memulihkan videonya dan tweet kepada Chris Dunn bahawa penghapusan itu adalah kesalahan semasa proses semakan YouTube. Walaupun begitu, Dunn telah berhenti menyiarkan video cryptocurrency di YouTube dan telah beralih ke platform yang terdesentralisasi LBRY.

Baru-baru ini terdapat laporan mengenai YouTube yang terus membuang video dari crypto YouTubers. Pada 9 Mac, Ivan on Tech tweet bahawa YouTube telah menghapus salah satu videonya. Sehari kemudian pada 10 Mac The Moon, seorang penganalisis teknikal, mengatakan YouTube juga telah menghapus salah satu videonya.

Ini adalah trend yang jelas membimbangkan di YouTube, tetapi masih terdapat banyak kandungan crypto hebat yang dihasilkan dan dimuat naik di sana, jadi masih perlu diikuti dan berlangganan YouTuber crypto kegemaran anda.

Oleh itu, mari kita lihat senarai 15 Crypto YouTuber teratas di luar sana.

15 Saluran YouTube Crypto Teratas

Semasa saya menyusun senarai ini, saya mencari beberapa faktor. Yang paling penting adalah kualiti kandungan. Terdapat banyak saluran di luar sana yang mempunyai jumlah pelanggan yang tinggi tetapi secara berkala mendorong kandungan rata-rata atau kurang memuaskan.

Saya kemudian juga melihat daya tarikan masyarakat mereka yang lebih luas, kekurangan pengecilan berlebihan dan pemahaman pasaran crypto yang lebih luas. Tidak ada pesanan khusus di sini, jadi sila periksa semuanya dan nikmati!

Biro Syiling

YouTube Biro Syiling adalah saluran kami sendiri dan sebenarnya salah satu yang lebih baru, dengan video pertama kami dimuat naik pada Januari 2019. Dalam 14 bulan berikutnya, saluran ini berkembang pesat, dan pada pertengahan Mac 2020 terdapat 17 ribu pelanggan saluran tersebut.

Cabutan saluran Coin Bureau yang besar adalah kandungan yang sangat baik yang dihasilkan, dan penyampaian Guy, lelaki kripto kami yang menarik. Video-video ini jelas diteliti dengan baik, dan Guy terlibat dalam penyampaian kandungannya. Tambahan, pengeluaran itu sendiri sangat berkualiti tinggi, mengatasi pengeluaran yang buruk yang terdapat di hampir semua produk lain di ruang crypto.

Biro Syiling Guy

Guy, lelaki Residen Crypto kami!

Saluran Coin Bureau menangani semua jenis topik dari pertukaran kripto dan ulasan projek, hingga acara terkini. Bahagian terbaiknya adalah sifat maklumat video berkualiti tinggi. Sesiapa yang ingin menambah pengetahuan kripto mereka secara sistematik, sebaiknya melanggan saluran ini dan menonton secara berkala. Kami menyiarkan 3 kali seminggu dan setiap video berjalan sekitar 20 minit. Itulah satu masa pendidikan kripto yang mantap setiap minggu.

Sekiranya anda merasa lebih berminat dengan pembelajaran kripto itu, lelaki itu juga menjalankan buletin e-mel mingguan dan juga Saluran Telegram. Yang terakhir adalah saluran orang dalam yang memberi perspektif yang lebih luas kepada ahli mengenai pemikiran Guy mengenai pasaran dan bagaimana dia memilih duit syilingnya untuk ditinjau.

Benjamin Cowen

Benjamin Cowen juga merupakan salah satu YouTubers crypto yang lebih baru di tempat kejadian yang mendorong video pertamanya kembali pada bulan Jun 2019. Benjamin mempunyai latar belakang akademik dan menggunakannya untuk menguraikan beberapa trend pasaran utama dalam video sekali sehari.

Benjamin menyelidiki data dan melihat arah aliran, hubungan, dan regresi logaritma. Dia kebanyakannya melakukan ini untuk Bitcoin walaupun dia juga melihat harga cryptocurrency yang lain. Saya telah melihat video di Ethereum, Cardano, Nano dll.

Penting untuk difahami bahawa Benjamin tidak menganalisis teknologi asas di sebalik cryptocurrency, tetapi lebih banyak data harganya. Namun, tidak seperti banyak “pakar” analisis teknikal lain, Benjamin tidak menggunakan angka gembar-gembur dan angka murni.

Benjamin Cownen YouTube

Benjamin Cowen YouTube

Dia cuba menerangkan trend dan hubungan menarik yang mungkin telah diabaikan dari beberapa umbi crypto lain di ruang tersebut. Walaupun betapa rumitnya disiplin ilmu ini, dia cuba menerangkannya dengan cara yang mudah difahami oleh kebanyakan pelanggannya – dan jika anda menyemak komen anda dapat melihat mengapa.

Benjamin nampaknya merakam video dari rumah sehingga tidak mempunyai anggaran yang tinggi seperti beberapa saluran lain dalam senarai. Walaupun begitu, kualiti analisis tidak boleh disalahkan. Dia mempunyai lebih dari 14 ribu pelanggan dan juga Kumpulan Telegram. Jadi, periksa

Ivan di Tech

Kami sebutkan Ivan di Tech di atas sebagai salah satu crypto YouTubers yang diserang oleh YouTube pada bulan Mac 2020. Saluran ini dikendalikan oleh pembangun perisian Sweden Ivan Liljeqvist, dan telah aktif di YouTube sejak Julai 2013. Pada masa itu saluran tersebut telah mengumpulkan lebih dari 18 juta tontonan, dan 217k pelanggan. Itu menjadikannya salah satu saluran crypto terbesar di YouTube.

Selain kandungan yang disiarkan di YouTube, Ivan juga merupakan pembicara dan pendidik blockchain antarabangsa.

Saluran ini mempunyai fokus yang kuat pada Bitcoin, tetapi altcoin juga dilindungi, begitu juga peristiwa makro yang boleh mempengaruhi keseluruhan pasaran. Saluran tersebut menyiarkan kemas kini harian setiap hari kerja pada jam 7:00 pagi GMT, tetapi Ivan mungkin menyiarkan sekali sehari atau tiga kali sehari. Dan video boleh berjalan dari 10 minit hingga 90 minit atau lebih lama, dengan rata-rata kelihatan sekitar 45-55 minit.

Ivan sangat berpengetahuan mengenai pasaran dan teknologi di sebalik revolusi cryptocurrency. Dia juga pandai bercakap, bertenaga, dan senang menonton. Ini saluran yang baik, dan kemas kini setiap hari adalah sentuhan yang sangat bagus.

Tone Vays

The Tone Vays saluran ini dimulakan pada bulan Ogos 2016, dan telah memperoleh hampir 12.8 juta tontonan video. Saluran ini juga mempunyai 90.2k pelanggan.

Tone adalah peminat cryptocurrency lain yang memulakannya di Wall Street. Dalam kesnya, sebagai penganalisis risiko di Bear Stearns selama hampir satu dekad, diikuti dengan tugas sebagai VP di JPMorgan Chase setelah krisis kewangan 2008.

ToneVays YouTube

Tone Vays YouTuber

Seperti yang anda bayangkan dari latar belakangnya, Tone adalah pakar dalam analisis risiko. Dia juga sangat berpengetahuan mengenai trend ekonomi dan perdagangan secara umum. Semasa saluran ini dimulakan pada tahun 2016, Tone telah terlibat dengan cryptocurrency sejak 2013, menyebarkan pengetahuan tentang teknologi blockchain dan relevansinya serta kepentingannya dengan dunia moden. Nada telah dipaparkan di beberapa Dokumentari seperti Wang Ajaib & Bitcoin – Beyond the Bubble.

Saluran itu sendiri sangat mendidik, menarik, dan menghiburkan pada masa yang sama. Video disiarkan setiap hari dalam kebanyakan kes, dan ia boleh berjalan agak lama, dalam beberapa kes hampir dua jam. Ia sangat berbaloi, anda boleh belajar banyak perkara dari Tone

Bulan

The Saluran bulan dimulakan pada bulan Disember 2017 dan sejak itu memperoleh hampir 13 juta tontonan serta 89.6k pelanggan. Dia juga merupakan YouTuber crypto lain yang disebutkan di atas yang telah melihat videonya dihapuskan oleh YouTube pada bulan Mac 2020.

Saluran ini terutama tertumpu pada Bitcoin, tetapi ada video yang dihasilkan mengenai cryptocurrency lain, dan juga mengenai pasaran tradisional dari semasa ke semasa. Dia merangkumi berita kripto umum, berita Bitcoin, dan beberapa analisis teknikal asas yang sesuai untuk pedagang permulaan.

Tidak ada jadual produksi di sini, tetapi The Moon nampaknya memuat naik video baru sekurang-kurangnya sekali sehari pada hari bekerja. Ini adalah video yang cukup pendek berdurasi 10-15 minit, dan tidak mencari kualiti pengeluaran video yang hebat, dengan beberapa video yang dirakam oleh The Moon ketika dia duduk di tempat tidurnya.

Selain itu, maklumat yang disajikan adalah kedudukan tertinggi, dan itu menjadikan saluran itu layak ditonton.

Crypto Love

Anda akan suka Crypto Love. Dihoskan oleh Randall, mantan pengaturcara satelit di NASA dan doktor haiwan kecemasan, dia menyukai Bitcoin dan cryptocurrency yang menular, dan dia menyebarkan penyakit menular tersebut di saluran YouTune-nya.

Crypto Love YouTube

Crypto Love di YouTube

Saluran itu sendiri bermula pada bulan Ogos 2017, tetapi video yang dipaparkan dalam senarai main hanya bermula pada bulan September 2019, dan terdapat kurang dari 400,000 tontonan saluran. Sekiranya anda menonton video September 2019 itu, Randall merujuk kepada video yang lebih awal, jadi saya hanya boleh berfikir bahawa YouTube telah membuat video sebelumnya. Perhatikan juga bahawa saluran mempunyai 95.2k pelanggan, yang tidak selaras dengan jumlah tontonan.

Ini harus menjadi saluran yang mudah bagi kebanyakan orang untuk masuk. Randall cerdas dan menghiburkan, memberikan maklumat yang kukuh dalam video pendek kurang dari 10 minit. Dia juga hanya membuat catatan 3-4 kali seminggu, jadi anda tidak akan terbeban, tetapi anda akan mendapat pendidikan crypto yang baik bersama dengan satu atau dua ketawa.

Penganalisis Crypto

Penganalisis Crypto memulakan saluran YouTube crypto pada Januari 2018, sama seperti musim sejuk crypto. Sejak itu dia telah mengembangkan saluran menjadi 6.88 ribu pelanggan, dengan 365.000 tontonan video. Walaupun bukan saluran terbesar, Penganalisis Crypto menawarkan pengalaman pendidikan yang kuat kerana dia menerangkan asas-asas teknologi blockchain dan cryptocurrency melalui analisis tindakan harga dan liputan berita sekali-sekala.

Terutama walaupun saluran ini adalah untuk mengajar orang bagaimana berdagang dan melabur dalam cryptocurrency dan menjana lebih banyak wang. Dia melakukan ini dengan menyiarkan analisis teknikalnya mengenai Bitcoin. Walau bagaimanapun, jangan mengharapkan catatan yang kerap. Kira-kira sekali seminggu dia memuat naik video baru, kecuali ada beberapa langkah besar atau titik pencetus teknikal.

Video ini biasanya berjalan 10-15 minit, jadi tontonan cepat, walaupun ada beberapa video berdurasi 60-90 minit yang ditaburkan di seluruh senarai main. Sekiranya anda baru dalam analisis teknikal cryptocurrency, menambahkan Crypto Analyst ke senarai main anda mungkin berguna.

Cryptobud

The Cryptobud saluran adalah salah satu saluran YouTube crypto yang lebih tahan lama, bermula pada bulan April 2015. Saluran ini telah melihat lebih daripada 1.5 juta tontonan selama bertahun-tahun dan telah berkembang menjadi 74.6k pelanggan, yang cukup bagus untuk saluran kripto.

Anda akan mendapat segalanya dari liputan mengenai Bitcoin dan berita cryptocurrency lain, hingga analisis teknikal dan asas mengenai altcoin yang berbeza, hingga bahagian yang lebih umum yang melihat peranan cryptocurrency dalam pasaran kewangan yang lebih luas.

CryptoBud YouTube

CryptoBud di YouTube

Nampaknya tidak ada jadual pengeluaran di sini. Beberapa minggu memuat naik 3 atau 4 video, dan yang lain hanya mempunyai satu video. Panjang video juga ada di mana-mana, walaupun cenderung berada dalam jarak 10-20 minit.

Sekiranya anda menyemak saluran dan mendapati anda menyukai bahan dan penghantaran Cryptobud, anda juga boleh menyertainya pada Patreon, di mana dia menyiarkan lebih banyak kandungan dalam kumpulan pembelajaran cryptocurrencynya.

Gua Crypto Krown

Gua Crypto Krown dihoskan oleh bekas profesional Wall Street dengan lebih dari satu dekad membuat pasaran dalam pilihan langsung di lantai NYSE dan CBOE. Kehidupan dewasa beliau dihabiskan untuk belajar mengenai pasaran kewangan, analisis teknikal, dan seni perdagangan. Dan sekarang dia menggunakan semuanya untuk cryptocurrency dan berkongsi pengetahuan dengan penonton di YouTube.

Gua Crypto Krown dibuat pada bulan Ogos 2016, menjadikannya salah satu saluran yang lebih lama. Dalam hampir empat tahun kewujudannya, ia telah meningkat kepada 41.5 ribu pelanggan dan lebih daripada 3.6 juta tontonan video. Itu memang statistik yang mengagumkan untuk saluran YouTube crypto.

Satu perkara yang perlu diketahui ialah saluran tersebut difokuskan secara eksklusif pada Bitcoin. Tidak ada liputan altcoin, tidak ada penggilingan ICO, bahkan liputan pasar tradisional mana pun. Saluran ini tidak lain hanyalah Bitcoin.

Saluran memuat naik video baru setiap hari, dan kadang-kadang dua kali sehari, dan video cenderung berjalan sepanjang 30-60 minit. Beberapa jelas ditujukan untuk pemula, sementara yang lain menyelidiki penyediaan teknikal yang lebih maju. Walaupun begitu, semuanya sangat mendidik dan patut dilihat.

Crypto Crow

The Crypto Crow saluran ini dimulakan pada bulan November 2017 oleh Jason Appleton, mantan promotor pertarungan MMA dan naib presiden penjualan syarikat gadai janji nasional. Jason memanfaatkan pengetahuan dan kenalannya dengan cepat mengembangkan YouTubenya dan pada Mac 2020 salurannya mempunyai 80.5 ribu pelanggan dan lebih daripada 5.6 juta tontonan video.

Dia adalah seorang usahawan dan juga pelabur crypto dan saluran ini bertujuan untuk mendidik mengenai ruang cryptocurrency dengan cara yang sangat tumpul dan maju. Sebilangan orang akan menyukai pendekatan langsung ini kerana biasanya membuat anda berfikir.

Crypto Crow YouTube

Crypto Crow

Jason bukan peniaga jangka pendek, tetapi menganjurkan membeli dan menahan kerana ruangnya sangat baru. Dia melihat blockchain dan cryptocurrency sebagai teknologi yang mengubah dunia, dan mendorong semua orang untuk masuk sekarang, ketika ruang masih dalam masa awal.

Walaupun salurannya tertumpu pada cryptocurrency, itu tidak menghalang Jason untuk sesekali mengulas mengenai perkembangan pasaran atau ekonomi lain. Dengan video baru yang dimuat naik setiap hari kerja, dan video berjalan dari 15 minit hingga satu jam, terdapat banyak kandungan di sini untuk dicerna.

Kredit Crypto

The Kredit Crypto saluran ini dimulakan pada bulan Oktober 2017 dengan fokus pada analisis teknikal Bitcoin terutamanya dan nada pendidikan. Memandangkan saluran hanya memuat naik satu video dalam sebulan, cukup mengagumkan apabila melihat 41.2k pelanggan. Saya rasa ini juga dapat menuturkan kualiti video dan pengetahuan analisis teknikal yang disampaikan.

Video awal agak pendek, tetapi kemudian video mula berjalan dari 30-45 minit, dan sepanjang tahun lalu beberapa video berdurasi lebih dari satu jam. Walaupun begitu, kandungannya sangat bagus, dan kerana mengajarkan analisis teknikal, anda boleh membaca keseluruhan senarai main dan memperoleh asas yang sangat baik dalam analisis teknikal..

Ahli Kimia Crypto

The Ahli Kimia Crypto membuka makmal YouTube (saluran) pada Februari 2018, menjadikannya pendatang baru dalam ekosistem crypto Youtuber. Walaupun sejak awal dia berjaya mengumpulkan 54.6 ribu pelanggan dan hampir setengah juta tontonan di videonya. Oleh itu, dia bermula dengan baik.

Saluran Ahli Kimia Crypto

Ahli Kimia Crypto

Dia dapat melakukannya dengan memberi tumpuan kepada beberapa projek dan pertukaran yang lebih kabur, dan dengan memberikan komen dan analisis yang sangat baik.

Dia juga melakukannya tanpa menyiarkan banyak kandungan. Video baru dimuatkan sekali atau dua kali seminggu, dan kebanyakannya berdurasi 15 minit atau lebih pendek. Oleh itu, anda boleh mengikuti saluran ini tanpa komitmen masa yang besar. Lebih penting lagi, kerana ia sering merangkumi projek yang tidak jelas, anda mungkin akan mendapat idea pelaburan baru.

Pro Crypto Traders

Pro Crypto Traders agak berbeza, kerana sebenarnya komuniti lebih daripada 75,000 peniaga yang tersebar di seluruh saluran media sosial, dan secara fizikal di seluruh dunia. Saluran YouTube dihoskan oleh Matthew dan Kurt, yang keduanya merupakan pelabur berpengalaman, dan peminat cryptocurrency jangka panjang.

Saluran ini bermula pada bulan September 2017, dan belum menunjukkan pertumbuhan beberapa saluran lain, hanya mempunyai 4.63 ribu pelanggan dan sedikit lebih daripada 200 ribu tontonan video. Pengunjung saluran tidak hanya akan menemui video pendidikan yang dimaksudkan untuk pemula, tetapi juga komen yang lebih maju mengenai pelbagai jenis syiling dan topik asas dalam industri blockchain.

Saluran ini tidak pernah sangat produktif, rata-rata hanya satu muat naik seminggu untuk sebahagian besar sejarahnya. Baru-baru ini beberapa bulan hanya melihat satu video memuat naik sebulan. Ini mungkin kerana Matthew dan Kurt sibuk mengembara dunia untuk meningkatkan pengetahuan dan penggunaan cryptocurrency, mengadakan pertemuan dan persidangan, dan menjadi duta untuk komuniti blockchain.

Anda akan mendapat gabungan panjang video juga, dengan jangka masa pendek 5 minit, dan yang lain berjalan lebih dari 2 jam. Itu semua bergantung pada apa yang diperlukan untuk membahas sepenuhnya subjek yang ada.

KIFS Crypto (Tetap F *** Mudah)

Dahulu dikenali sebagai The Crypto Vaper, peminat blockchain Lee telah menjalankan ini Saluran YouTube sejak Julai 2015. Pada masa itu saluran itu telah meningkat menjadi 16.8 ribu pelanggan dan dalam kata-kata Lee dari “hobi sambilan hingga pekerjaan penuh.”

Saluran Crypto KIFS

KIFS Crypto

Saya tidak pasti bagaimana saluran YouTube sepenuh masa untuknya walaupun dia hanya memuat naik dua video seminggu, dan video itu jarang berjalan lebih dari 15 minit.

Untuk semua video itu bagus untuk memperkenalkan orang baru kepada cryptocurrency, dan untuk memperkenalkan beberapa altcoin yang mungkin tidak dilihat oleh banyak orang.

Patrick Corsino

Patrick Corsino adalah seorang usahawan bersiri dan pelabur cryptocurrency berusia 21 tahun yang berkongsi pandangannya mengenai teknologi blockchain dan pasaran cryptocurrency di saluran YouTubenya. Selain itu, dia juga melakukan pertunangan langsung, dan saluran YouTubenya, yang bermula pada April 2017, memiliki 26.9 ribu pelanggan. Malangnya, ini adalah saluran lain yang dilarang oleh larangan YouTube, dan arkib videonya hanya kembali 2 bulan.

Video hi memberi tumpuan kepada perkembangan terkini dalam ruang cryptocurrency dan blockchain, ingin mendidik dan menghiburkan pada masa yang sama.

Kerana Patrick menghabiskan sebahagian besar waktunya untuk membina perniagaannya yang lain dan memotivasi orang lain, dia hanya menyiarkan satu atau dua kali seminggu di saluran YouTube. Setiap video berdurasi 10-15 minit. Dia seorang guru yang baik, sangat motivasi dan optimis, tetapi dia juga menggunakan saluran untuk mendorong perniagaan luarnya, yang dapat menjadi keuntungan bagi beberapa orang.

Kesimpulannya

Di sana anda memilikinya, 15 dari YouTuber crypto terbaik yang saya tahu. Sudah tentu, senarai ini tidak sepenuhnya eksklusif. Mungkin ada beberapa saluran lain yang tidak ada di sini yang sama-sama mengagumkan.

Ingat, bahawa jumlah pelanggan tidak benar-benar menunjukkan kualiti kandungan. Terdapat juga banyak saluran crypto di luar sana yang mempunyai asas pelanggan yang besar yang mereka tangkap semasa bull bull 2017. Walau bagaimanapun, mereka hampir memperlambat pengeluaran mereka – tidak sesuai

Penting juga untuk sedikit bosan dengan YouTuber yang banyak menggunakan perkhidmatan cryptocurrency, pertukaran atau pinjaman tertentu. Mereka pasti akan mempunyai motif tersembunyi yang tidak menjadikan anda sebagai perhatian utama.

Jadi, nikmati kandungan crypto anda tetapi dengan sedikit berhati-hati &# 128521;

Imej Pilihan melalui Shutterstock

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me