8 Perkara yang Anda Boleh Bangun dengan Universal Trading API

>

Pembangun di ruang crypto menghadapi masalah. Pasar telah tersebar kerana setiap pasukan pembangunan berusaha untuk mencipta ekosistem mereka sendiri. Ribuan pasukan pengembangan individu membuat perisian unik yang tidak dapat disatukan dengan baik dengan perisian lain. Pertukaran adalah contoh utama di pasaran. Setiap pertukaran crypto telah menerapkan sekumpulan API yang sama sekali berbeza. Masing-masing mempunyai perangkap, peraturan, dan sekatan mereka sendiri. Pertukaran tidak mempunyai struktur yang kohesif untuk bagaimana mereka direkayasa. Pembangun dibiarkan mengekalkan API yang kompleks yang merupakan ladang ranjau jadual penyebaran yang nampaknya sewenang-wenangnya, senarai yang tidak dijangka atau penghapusan aset, dan sekatan yang memerlukan aplikasi sederhana bahkan untuk menguruskan ratusan pelayan.

Untuk mempermudah penggunaan perdagangan cryptocurrency secara global, pasukan kami mengumumkan bahawa kami akan mengambil keputusan untuk menyelesaikan masalah ini. Ini bermula dengan pembebasan Universal Exchange API kami. API ini membolehkan sesiapa sahaja untuk membuat aplikasi yang mantap dengan skala dengan menghilangkan kerumitan integrasi pertukaran, pengurusan aset, penskalaan pelayan tanpa henti, logik perdagangan, penyelenggaraan, dan pengumpulan data. Tanpa usaha, pemaju dapat mengintegrasikan fungsi perdagangan ke dalam aplikasi mereka dan skala hingga berjuta-juta perdagangan harian.

Dalam usaha memacu beberapa idea bagaimana API ini dapat digunakan, kami telah membuat senarai pendek aplikasi yang dapat anda kembangkan sekarang dengan Shrimpy API. Idea-idea ini adalah untuk sesiapa sahaja mengambil atau mengubahsuai. Jalankan dengan idea-idea ini atau tentukan idea anda sendiri yang tidak ada dalam senarai.

Penjejak

1) Penjejak Portfolio

Aplikasi pengesanan portfolio adalah keperluan bagi sesiapa sahaja yang berminat dalam pasaran kripto. Masalahnya ialah terdapat banyak pertukaran yang memerlukan banyak masa untuk disatukan. Shrimpy menyelesaikan masalah ini dengan menguruskan integrasi pertukaran dan pengumpulan data, sehingga Anda dapat fokus pada pengembangan aplikasi. Pautkan pertukaran akaun dan kumpulkan data untuk pengguna anda dengan mudah. Daripada meminta pengguna anda memasukkan perdagangan secara manual, Shrimpy akan dapat memantau akaun pertukaran mereka dan mengemas kini baki aset secara automatik.

Gunakan ciri ini untuk menilai prestasi perdagangan, menunjukkan pengumpulan aset dari masa ke masa, atau hanya memantau pelbagai portfolio yang tersebar di bursa.

2) Penjejak Pasaran

Lebih mudah daripada tracker portfolio adalah idea untuk hanya mengesan pasaran. Terlepas dari strategi perdagangan atau portfolio anda, penting untuk mengikuti perkembangan trend di pasaran. Penjejak pasaran yang mudah dibuat dengan Shrimpy. Cukup minta data untuk setiap pertukaran dan Shrimpy akan menangani pengumpulan data ini.

Alat Dagangan

3) Isyarat Perdagangan

Kumpulan isyarat kripto telah menjadi popular sejak beberapa tahun kebelakangan ini. Orang selalu mencari kaedah baru untuk menjana wang di pasaran yang tidak menentu ini. Walaupun banyak kumpulan isyarat ini tidak mengintegrasikan data pasaran atau automasi, semuanya dapat berubah dengan memanfaatkan Shrimpy Universal Exchange API. Mengumpulkan data dari bursa dengan cepat dan menilai pasaran. Sebarkan isyarat kepada pengguna anda berdasarkan keperluan khusus. Mudah untuk memulakan, tetapi memberikan pandangan yang diperlukan yang akan membantu membezakan aplikasi anda daripada kumpulan isyarat yang lain.


4) Alat Pengenalan Arbitrage

Keadaan pasaran cryptocurrency semasa menyebabkan banyak peluang arbitraj. Namun, cabarannya adalah mengumpulkan data pertukaran khusus untuk mengenal pasti di mana peluang itu ada. Dengan API Pertukaran Universal Shrimpy, para pembangun kini dapat mendedikasikan waktunya untuk membangun alat yang sebenarnya untuk arbitraj daripada menghabiskan sumber untuk memperoleh data yang diperlukan.

5) Aplikasi Mudah Alih Dagangan

Walaupun penjejakan portfolio adalah masalah yang kompleks, membina aplikasi yang dapat diperdagangkan di beberapa bursa adalah binatang yang berbeza. Perdagangan memerlukan logik yang kompleks, infrastruktur yang canggih, dan konsistensi di seluruh bursa. Shrimpy mempermudah masalah ini dengan API, jadi logik dan kerumitannya disingkirkan dari pengembangan aplikasi. Ini membolehkan anda memberi tumpuan kepada ciri aplikasi teras anda, sambil memuatkan kerumitan perdagangan kepada Shrimpy.

Sama ada anda merancang untuk membuat beratus-ratus atau berjuta-juta perdagangan sehari, Shrimpy dibina untuk menangani jumlah besar yang dapat dihasilkan oleh aplikasi perdagangan.

Bot Perdagangan

6) Bot Perdagangan Berasaskan Petunjuk

Dengan beribu-ribu strategi perdagangan percuma yang tersedia dalam talian, perdagangan berdasarkan petunjuk adalah penyelesaian yang semakin popular digunakan oleh banyak peniaga. Oleh itu, penyatuan indikator perdagangan yang berbeza ini dapat menjadi proses yang rumit dan memakan waktu, terutama ketika membuat penyesuaian untuk setiap pertukaran dan infrastruktur perdagangan mereka. API Pertukaran Universal Shrimpy mengumpulkan semua data dan input pasaran yang diperlukan untuk petunjuk, menjadikannya mudah untuk disatukan dengan aplikasi alat perdagangan pihak ketiga seperti TradingView.

7) Bot Perdagangan Automatik yang Didorong oleh AI

Oleh kerana teknologi Artificial Intelligence terus meningkat, pasaran cryptocurrency pasti akan mengadopsi dan mengintegrasikan AI ke dalam proses membuat keputusan. Secara semula jadi, pasukan pengembangan produk AI berada dalam perniagaan membuat bot perdagangan algoritma. Dengan menyediakan satu titik integrasi dengan pertukaran, Shrimpy Universal Exchange API membolehkan pemaju memberi tumpuan untuk membuat produk perdagangan kripto yang inovatif.

8) Bot Indeks Crypto automatik

Dengan API Pertukaran Universal Shrimpy, anda dapat membuat strategi pengimbangan semula automatik yang serupa dengan Shrimpy! API ini mempunyai titik akhir yang mudah bagi pemaju untuk membuat indeks cryptocurency tersuai berdasarkan tetapan peruntukan dan pengimbangan semula tersuai mereka.

Kemaskan

Mengintegrasikan perdagangan pertukaran tidak pernah semudah ini! Bina masa depan perdagangan cryptocurrency.

Ini adalah beberapa contoh apa yang dapat dibuat oleh pembangun dengan Shrimpy’s Universal Exchange API. Kami berharap ini akan mendorong pedagang, pemaju, dan pengguna yang bersemangat untuk terus mencipta produk crypto inovatif dan menjadi asas penerapan masa depan. Jangan ragu untuk menghubungi pasukan secara langsung Telegram – Kami sangat gembira dapat bekerjasama dengan pasukan yang berminat untuk membina API kami!

Pasukan Udang

Mengenai Udang

Shrimpy adalah perdagangan kripto automatik & alat pengurusan portfolio yang membolehkan pengguna mengautomasikan strategi portfolio cryptoasset mereka seperti dana indeks tradisional.

Udang untuk Pengguna

Pengguna dapat mengkonfigurasi portfolio cryptocurrency tersuai dan melaksanakan strategi pengurusan pasif, menghilangkan kerumitan untuk secara aktif berdagang kripto.

Versi teras Shrimpy merangkumi ciri perdagangan, pengindeksan dan pengimbangan semula automatik lengkap untuk SEMUA pengguna. Shrimpy juga menawarkan langganan premium bulanan dengan harga $ 8.99 / bulan. Langganan premium merangkumi:

Sosial Udang: Ikuti, berkomunikasi, dan kongsi strategi dengan peniaga Shrimpy yang lain.

Wawasan Udang: Ketahui bagaimana pengguna Shrimpy lain membina dan mengurus portfolio crypto mereka.

Ujian Balik Lanjutan: Alat pengujian semula yang kuat untuk menilai portfolio cryptocurrency tersuai & strategi.

Aplikasi Web Shrimpy: Shrimpy – Pengurusan Portfolio Cryptocurrency

API Dagangan Crypto Shrimpy untuk Pembangun

Di luar aplikasi pengguna, Shrimpy juga menawarkan API Perdagangan untuk pemaju yang ingin mengintegrasikan fungsi perdagangan pertukaran yang dapat diskalakan ke dalam aplikasi mereka.

Shrimpy’s Universal Exchange API dibuat sebagai penyelesaian berasaskan awan untuk mengatasi beberapa sekatan jalan raya pembangun crypto termasuk Perdagangan Pertukaran, Skalabiliti Produk, dan Pengurusan pengguna. Dengan Shrimpy’s API di tangan, pembangun tidak terbatas dalam ruang lingkup ketika datang untuk membuat era produk inovatif berikutnya yang akan membentuk masa depan crypto.

Shrimpy’s API adalah API perdagangan cryptocurrency yang serasi dengan semua pertukaran berikut dan titik akhir API mereka: Binance API, CoinbasePro API, Bittrex API, Kraken API, Gemini API, Poloniex API, Huobi API, KuCoin API, Bibox API, BitMart API, dan API HitBTC. Daripada harus menguruskan semua sambungan ke setiap pertukaran, pengguna hanya dapat memanfaatkan infrastruktur perdagangan pertukaran crypto Shrimpy yang ada dan fokus pada pengembangan produk sebenar.

API Dagangan Crypto Shrimpy: Udang | API Dagangan Kripto untuk Pembangun

Pautan Tambahan:

Telegram

Twitter

Facebook

Reddit

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me