Binance Menyekat Pelanggan AS – Ke Mana Perginya Pedagang Crypto Sekarang?

>

Binance akan mula menyekat pelanggan AS daripada berdagang di laman web Binance.com. Dalam usaha untuk mematuhi undang-undang AS, mereka akan membuka pertukaran baru yang dirancang untuk pelanggan AS. Pertukaran ini, bernama Binance.us, akan dapat menyokong pelanggan AS yang masih berminat untuk menggunakan Binance sebagai pertukaran rumah mereka.

Tetapi, kami tahu anda mempunyai soalan.

  • Apa yang akan berlaku seterusnya?

  • Bagaimana jika saya tidak mahu menggunakan Binance.us?

  • Apakah pertukaran kripto terbaik untuk perdagangan sekarang?

  • Adakah ini menandakan berakhirnya Binance?

Jangan bimbang, kami akan menjawab semua soalan ini dan banyak lagi semasa kami menggali semua perkara yang berlaku dengan Binance.

Binance.us

Binance.us akan menjadi pertukaran rakan kongsi ke pertukaran Binance.com. Satu perkara yang harus dijelaskan agar tidak ada kekeliruan, Binance.us tidak akan dikendalikan oleh Binance.

Binance.us akan dikendalikan oleh BAM Trading Services. Syarikat ini akan melesenkan teknologi dari Binance untuk membina pertukaran.

Idea syarikat lain yang mengendalikan pertukaran Binance.us tentunya menjadi perhatian yang menimbulkan lebih banyak persoalan daripada yang dijawabnya. Selain penjenamaan Binance, sukar untuk mengatakan apakah pertukaran akan mempunyai tahap keselamatan, reputasi luar biasa, dan prinsip operasi yang berpusat pada pelanggan.

Sayangnya, kekeliruan Huobi / HBUS / Huobi Global / Huobi Pro meninggalkan rasa tidak sedap di mulut pelabur. Menimbulkan kebimbangan bahawa beberapa langkah kecil dan kita boleh berakhir dengan keadaan mimpi buruk yang serupa.

Cryptocurrencies yang disokong

Dengan pengumuman Binance.us, banyak peniaga dan pelabur cryptocurrency mempersoalkan aset mana yang akan tersedia untuk pelanggan AS. Pasukan Binance belum mengeluarkan butiran terperinci mengenai cryptocurrency yang akan disenaraikan semasa pelancaran, tetapi mereka memberikan beberapa aset yang mereka pertimbangkan.

Aset ini adalah yang berikut.

Walaupun kami tidak tahu sama ada semua aset ini akan tersedia untuk diperdagangkan pada pelancaran Binance.us, pasukan baru-baru ini mengumumkan pertukaran akan menyokong deposit untuk Bitcoin, Ethereum, XRP, Bitcoin Cash, Litecoin, dan Tether bermula pada 18 September apabila pendaftaran di bursa dibuka.

class = “sqs-block-image-link

“href =” https://twitter.com/BinanceAmerica/status/1171853554971054080 “

>

Ini mungkin tidak menunjukkan aset sebenar yang akan tersedia dalam jangka masa pendek, tetapi ini hanya bidang perhatian lain. Binance telah membanggakan dirinya sebagai pertukaran yang menyenaraikan projek terhebat yang terdapat di pasaran crypto.

Sekiranya pasukan ini hanya dapat menyokong segelintir aset chip biru, Binance.us akan bersaing secara langsung dengan pasukan Coinbase Pro. Masih belum dapat dilihat apakah mereka dapat bersaing dengan Coinbase Pro ketika padang permainan telah diratakan.

Kemas kini: Aset yang tersedia semasa pelancaran telah disahkan dalam catatan blog diterbitkan oleh CEO Catherine Coley.

Binance Coin (BNB)

Anehnya, Binance gagal menyebut BNB sebagai aset yang disokong untuk deposit semasa pelancaran. Mengecualikan BNB menunjukkan mungkin ada rintangan yang masih perlu mereka atasi sebelum mereka dapat menyenaraikan BNB di pertukaran rakan kongsi mereka.

Tanpa memanfaatkan beberapa aspek penting dalam Binance Coin, kita hanya perlu menunggu dan melihat apakah Binance.us masih boleh menawarkan potongan perdagangan dan faedah lain yang dialami oleh Binance.com peniaga.

Tanpa mengurangkan yuran perdagangan, pelabur mungkin mempunyai alasan lain untuk meninggalkan Binance sama sekali.

Penghijrahan Besar

Binance mengalami banyak ketidakpastian. Ketidaktentuan ini akan mendorong banyak pelabur untuk melompat. Pelabur memerlukan persekitaran yang dipercayai baru untuk terus berniaga tanpa rasa takut terhadap masalah ini. Tetapi, persoalannya tetap ada – “ke mana kita harus pergi”?

Sejak awal tahun 2018, Binance telah menjadi rumah yang dipercayai untuk begitu banyak pedagang. Mungkin ada yang tidak mengetahui rumah lain.

Untuk menjawab soalan-soalan yang membakar ini, pasukan kami mula mengkaji setiap pertukaran utama selama 3 bulan terakhir. Matlamat kami adalah untuk mencari alternatif terbaik untuk Binance.

Di sini, saya akan berkongsi penemuan kami dan membuat kes untuk beberapa pertukaran utama yang akan menjadi pilihan yang paling menjanjikan bagi peniaga yang beralih dari Binance.

Bittrex

Klasik Amerika ini telah menjadi tempat hangat bagi peniaga AS sejak kegilaan crypto 2017. Bittrex terkenal dengan keselamatan kelas dunia mereka, pengalaman pengguna yang luar biasa, pengalaman perdagangan yang lancar, sokongan pelanggan yang berkualiti, dan pemilihan aset yang pelbagai.

Walaupun pembersihan altcoin baru-baru ini dari Bittrex kurang memuaskan, jumlah cryptocurrency yang disokong oleh bursa masih berada pada 98 aset yang hebat. Memandangkan pasaran AS yang ketat, ini tidak kurang hebatnya.

Berpadu dengan pengalaman fiat-to-crypto on-ramp mereka yang mudah, Bittrex adalah tempat utama bagi pelanggan AS untuk berhijrah. Anda pasti tidak akan kecewa berpindah ke pertukaran ini.

Itu juga tidak akan memberi keadilan kepada Bittrex jika kita tidak menyoroti sejarah keselamatan mereka. Rekod mereka tetap bersih. Tidak pernah menjadi mangsa peretasan.

Ini dapat dikaitkan dengan fokus mereka yang tidak kenal lelah pada amalan keselamatan pertama. Diasaskan oleh Bill Shihara dan 2 yang lain, pasukan pengasasnya terdiri daripada profesional keselamatan dari Microsoft.

Tidak semestinya, Bittrex adalah pilihan # 1 bagi peniaga cryptocurrency yang mencari alternatif untuk Binance.

Ketahui lebih lanjut mengenai Bittrex.

Daftar untuk akaun Bittrex.

KuCoin

Sekiranya pemburuan altcoin adalah permainan anda, maka tidak ada tempat yang lebih baik untuk mencari permata tersembunyi daripada KuCoin. Tidak seperti kebanyakan pertukaran lain yang menumpukan pada aset kapitalisasi yang tinggi, KuCoin telah mengembangkan reputasinya dengan memberi tumpuan untuk menyediakan pertukaran yang selamat untuk memperdagangkan pelbagai altcoin.

Dalam desakan baru-baru ini oleh pasukan KuCoin untuk memperbaiki setiap aspek pertukaran, mereka telah keluar dengan bersinar setelah memperbaiki mesin perdagangan mereka.

Pengalaman perdagangan di KuCoin tidak pernah lebih baik daripada hari ini. Kelajuan pelaksanaan yang pantas, ciri perdagangan yang luar biasa, dan senarai langkah keselamatan yang panjang memastikan kejayaan platform mereka.

Semasa KuCoin terus mengembangkan platform mereka, kita akan melihat perkara menarik keluar dari pasukan KuCoin.

Semua sebab ini dan lebih banyak meletakkan KuCoin sebagai pilihan # 2 yang kukuh untuk pelabur dan peniaga crypto yang mencari pertukaran alternatif untuk Binance.

Ketahui lebih lanjut mengenai KuCoin.

Daftar untuk akaun KuCoin.

Naib Johan

Selain Bittrex dan KuCoin, ada beberapa pertukaran yang menerima sebutan terhormat sebagai alternatif kepada Binance.

Coinbase Pro dan Kraken telah menjadi asas pasaran cryptocurrency sejak dilancarkan. Namun, kekurangan aset yang ada dan fokus pada pelabur institusi menyebabkan mereka menyimpang dari kepentingan banyak pelabur runcit yang ingin membina portfolio yang pelbagai.

Masa Akhir Binance

Oleh kerana Binance menutup pertukarannya kepada pelanggan AS, kami menjangkakan persaingan akan mulai memanas. Walaupun Binance telah menjadi raja pertukaran cryptocurrency sejak awal 2018, pemerintahannya akhirnya akan berakhir. Bulan-bulan mendatang akan menjadi masa yang tepat untuk Binance.

Tanpa menguasai pasaran AS, Binance mungkin berjuang untuk mengekalkan petunjuk global. Sebaliknya, jika Binance dapat memulihkan pelanggan mereka dan terus berkembang di AS, mungkin tidak ada yang dapat menghentikan pertumbuhan Binance yang belum pernah terjadi sebelumnya.

Lagipun, jika ada yang dapat melancarkan pertukaran baru di AS dan mendapat daya tarikan, itu adalah CZ dan pasukannya di Binance.

Permainan Spekulasi

Kami masih di peringkat awal untuk menjadi Binance.us. Yang tidak diketahui sering menimbulkan spekulasi dan meramalkan masa depan secara salah.

Apabila semuanya dikatakan dan dilakukan, tidak ada yang tahu apa yang akan berlaku. Binance.us boleh menjadi kejayaan yang melarikan diri kerana para pelabur berusaha keras untuk mendapatkan akses ke pertukaran baru AS yang diatur. Atau, Binance boleh jatuh dalam bangkai kapal ketika pelabur di seluruh dunia meninggalkan kapal.

Tiada sesiapa yang tahu.

Hanya masa yang akan memberitahu kursus apa yang akan dipetakan. Pada masa ini, kami akan terus bekerjasama dengan semua orang untuk mencari mereka rumah yang paling sesuai untuk mereka.

Matlamat kami adalah untuk mempunyai peniaga yang senang menikmati waktu santai Udang menguruskan akaun pertukaran mereka dengan senang.

class = “sqs-block-image-link

“href =” https://twitter.com/cz_binance/status/1167263224858701824 “

>

Tidak dinafikan beberapa tahun akan datang akan menjadi menarik kerana pertukaran memperjuangkan bahagian mereka dari pasaran perdagangan crypto yang baru muncul. Saya yakin tiada siapa yang bersedia menghadapi kekacauan yang akan terjadi.

Apa sahaja yang berlaku, jangan lupa untuk mengeluarkan dana anda dari Binance.com. Walaupun CZ baru-baru ini menulis tweet untuk memberitahu semua orang bahawa pengeluaran akan tersedia untuk waktu yang lama – tidak disarankan untuk meninggalkan dana anda di bursa. Terutama apabila anda tidak boleh berniaga di bursa itu.

Catatan: Shrimpy akan terus berfungsi seperti yang diharapkan untuk semua pengguna di luar AS.

Mengenai Udang

Shrimpy menerajui pasaran sebagai aplikasi penyeimbangan semula portfolio utama. Pengguna dapat mengkonfigurasi portfolio cryptocurrency tersuai dan melaksanakan strategi pengimbangan semula pasif, menghilangkan kerumitan untuk secara aktif berdagang kripto.

Aplikasi Web Shrimpy: Shrimpy – Pengurusan Portfolio Cryptocurrency

API Perdagangan Pengembang Shrimpy adalah cara terpadu untuk mengintegrasikan fungsi perdagangan di setiap bursa utama. Kumpulkan data pasaran sejarah, akses soket web masa nyata, jalankan strategi perdagangan lanjutan, dan uruskan jumlah pengguna yang tidak terhad.

API Dagangan Crypto Shrimpy: Udang | API Dagangan Kripto untuk Pembangun

Jangan lupa untuk mengikuti kami Twitter dan Facebook untuk maklumat terkini, dan ajukan sebarang pertanyaan kepada komuniti aktif kami yang luar biasa di Telegram.

Pasukan Udang

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me