Bytecoin On The Rise: Wawancara Eksklusif Kami dengan Jenny Goldberg

Apabila anda memikirkan cryptocurrency privasi, anda mungkin memikirkan projek yang disandarkan sekarang seperti Monero (XMR) atau Zcash (ZEC). Tetapi bagaimana dengan duit syiling privasi yang asal?

Apa itu, dan masih berjalan dan berjalan? Apa harganya hari ini? Adakah ia mempunyai masa depan, atau tujuan? Kami menjawab semua soalan itu dan lebih banyak lagi dalam artikel ini, dan kami melakukan wawancara dengan salah seorang ahli pasukan Bytecoin.

Apa itu Bytecoin?

Dicipta kembali pada bulan Julai 2012, Bytecoin adalah cryptocurrency pertama yang memanfaatkan CryptoNote algoritma. CryptoNote adalah yang memberikan ciri privasi kepada Bytecoin berdasarkan kepada tandatangan dering. Bytecoin begitu unik dan menarik sehingga banyak projek popular hari ini adalah garpu Bytecoin.

Monero (XMR) misalnya, adalah garpu Bytecoin. Blockchain lain yang sangat popular, Dash, secara mengejutkan juga merupakan garpu Bytecoin. Memang, Bytecoin adalah cucu dari banyak nilai cryptocurrency bernilai berbilion dolar.

Algoritma CryptoNote juga direka untuk tidak hanya menawarkan keselamatan, tetapi juga memberikan ketahanan ASIC. Hari ini, Bytecoin dapat dilombong oleh sesiapa sahaja yang mempunyai komputer standard.

Nilai meningkat

Logo Bytecoin

Imej melalui Fotolia

Tahun ini, Bytecoin menyaksikan kenaikan nilai terbesar yang pernah ada. Harga telah meningkat dari banyak pecahan satu sen, sekarang sekitar setengah sen setelah sedikit tempoh cooldown. Ini masih mewakili beberapa kenaikan nilai. Bytecoin buat sementara waktu mencapai paras tertinggi $ 0.015 setiap satu semasa lonjakan mendadak awal bulan ini.

Oleh kerana Bytecoin menawarkan banyak unit cryptocurrency individu (183 bilion BCN, menurut coinmarketcap.com), jumlah capaian pasaran melebihi $ 1.1 bilion.

Kami ingin mengetahui lebih lanjut mengenai Bytecoin, di mana hari ini dan di mana ia akan datang pada masa akan datang. Oleh itu, kami bercakap dengan Jenny Goldberg yang merupakan pengurus komuniti di Bytecoin. Jenny sangat ramah dan memberi kami wawancara yang mencetuskan pemikiran ini.

Temu ramah kami dengan Jenny Goldberg dari pasukan Bytecoin

Robert DeVoe, Biro Syiling:

Adakah Bytecoin sedang dalam proses aktif, atau ada program pemasaran atau jangkauan yang sedang berjalan saat ini?

Jenny Goldberg, Bytecoin: Ya sememangnya. Kami kini dalam pengembangan aktif perisian yang benar-benar baru yang telah menunjukkan dirinya sebagai yang paling stabil, terpantas, dan paling mudah digunakan, bahkan untuk pemula.

Pada 6 Februari, peluncuran beta API awam yang baru akan keluar, yang akan mempercepat semua proses yang berkaitan dengan penyediaan, mengintegrasikan BCN sebagai kaedah pembayaran, dll. Kemudian, hardfork, yang dirancang untuk 12 Jun, yang akan meningkatkan kestabilan rangkaian dan membawa banyak ciri berguna ke BCN (termasuk bayaran dinamik dan kemas kini lain-lain.).

Dari segi pemasaran, kami kini sangat fokus pada pasaran Asia untuk Suku Pertama. Kami sudah berhubung dengan beberapa pemain utama di sana dan sedang menunggu beberapa integrasi / perkongsian baru juga. Kami juga telah menyiapkan beberapa acara khas untuk membawa lebih banyak maklumat mengenai Bytecoin ke pasaran Asia.

Selain itu, kami akan memberi lebih banyak perhatian kepada pasar Timur Tengah dan menyebarkan berita mengenai Bytecoin di sana. Keputusan untuk memasuki pasaran baru ini dibuat kerana potensi besar cryptocurrency berkembang di wilayah ini.

Telah diketahui bahawa pasaran Asia sangat terlibat dalam kripto dan Timur Tengah juga mempunyai beberapa ikan paus sehingga ada banyak ruang untuk pertumbuhan BCN di kedua-dua kawasan ini.

RD: Adakah kelebihan teknikal atau ekonomi tertentu yang ditawarkan oleh Bytecoin yang tidak dimiliki oleh mata wang yang berpusat pada privasi?

JG: Sekali lagi, ya. Bytecoin adalah salah satu kaedah terpantas untuk menghantar duit syiling anda dengan cara tanpa nama. Biasanya diperlukan sehingga 2 minit untuk transaksi muncul di blockchain. Contoh lain yang membezakan BCN dengan duit syiling yang berpusat pada privasi lain ialah ia menawarkan yuran transaksi terendah yang ada.

Terakhir adalah bahawa Bytecoin pada masa ini tidak tersebar luas di pasaran crypto seperti koin lain, yang memberi kita peluang besar untuk berkembang secepat kita akan disenaraikan di beberapa platform pertukaran utama yang berpotensi.

RD: Apakah beberapa kes penggunaan utama untuk Bytecoin yang kini tersedia?

JG: Bytecoin telah meningkatkan jumlah kes penggunaannya dengan membuat beberapa perkongsian baru. Kini anda dapat menempah bilik di resort mewah di Montenegro (https://www.dukleyhotels.com/, beli sebotol wain Perancis (http://domainedecromey.com/), basuh kereta anda, beli nama domain, dan pelbagai produk lain tanpa menunjukkan identiti anda, yang memberi anda kebebasan mutlak mengenai kewangan anda.

RD: Apa yang anda jangkakan untuk masa depan Bytecoin?

JG: Pada masa ini terdapat permintaan yang tinggi untuk tetap tidak dikenali, dan pembayaran yang tidak dapat dikesan adalah kunci untuk generasi cryptocurrency seterusnya. Sebaik sahaja Bytecoin menjangkau pasar baru, itu akan dapat dipilih untuk adopsi arus perdana. Dalam visi kami, Bytecoin mempunyai potensi besar untuk pertumbuhan. Bytecoin sudah berada di 30 teratas [mengenai] semua cryptocurrency, namun, menjangkau pasaran baru dan membuat perkongsian baru akan membawa kita ke tahap yang benar-benar baru.

RD: Sekiranya seseorang mengatakan bahawa Bytecoin sedang menurun, bagaimana anda akan bertindak balas, atau membantah idea itu?

JG: Jadi, terdapat banyak [titik] berbeza yang dapat menolak idea itu. Pertama, Bytecoin telah meningkatkan nilainya hampir 7 kali pada separuh terakhir tahun ini, yang menunjukkan kepercayaan sebenar di kalangan pelabur crypto di BCN. Kedua, seluruh pasukan bekerja keras untuk meningkatkan imej BCN, dan jumlah kemas kini yang kami keluarkan adalah gambaran langsung kerja kami.

Ketiga, kami telah membuat banyak perkongsian dan kami akan membuat lebih banyak lagi dengan beberapa pemain utama di pasaran kripto. Terdapat strategi yang kuat dalam pengembangan koin kami dan 2018 benar-benar akan menjadi tahun Bytecoin.

RD: Saya membaca di Wikipedia bahawa pada tahun 2015, kontrak pintar telah ditambahkan ke peta jalan. Adakah terdapat kemajuan dalam hal ini?

JG: Pada awal tahun 2017 terdapat idea untuk menerapkan teknologi yang hampir sama dengan kontrak pintar dengan blockchain Bytecoin. Kami telah menjalankan beberapa ujian dan bukti konsepsi menunjukkan bahawa agak sukar untuk membuat prosedur penyatuan yang betul.

Tujuan utama pelaksanaan ini adalah untuk membolehkan semua orang membangun dan menyediakan ICO di blockchain Bytecoin, namun, kami tidak berhak memberi pengguna kami produk yang mempunyai banyak risiko tidak berjaya.

Itulah sebabnya kami memutuskan untuk kembali menggunakannya di kemudian hari dan merancang untuk menggunakan semua usaha semasa kami dalam pengembangan perisian semasa untuk menjadikannya yang terbaik, paling dipercayai, dan dipercayai di seluruh dunia crypto.

Pemikiran terakhir

Pada pandangan pertama, Bytecoin mungkin seperti berada di kaki terakhirnya, atau bahawa ia adalah cryptocurrency yang dilupakan. Tetapi apa yang kami pelajari dari temu ramah kami menunjukkan sebaliknya. Bytecoin nampaknya masih hidup dan sehat, dan bersiap untuk apa yang boleh menjadi kebangkitan besar dalam waktu terdekat.

Adakah mereka akan berjaya?

Hanya masa akan menentukan. Namun, memandangkan mereka sudah memiliki nilai pasar lebih dari $ 1 miliar, seseorang dapat berpendapat bahwa mereka sudah hampir mencapai puncak kejayaan. Sekarang hanya masalah menyebarkan berita dan merekrut lebih banyak orang percaya.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me