Cara Menggunakan Bot Perdagangan Di Binance US

>

Anjing jenis apa yang boleh menyimpan rahsia? … Hush Puppies

Bot perdagangan telah menjadi ruji di kalangan pelabur cryptocurrency. Mereka menyediakan cara mudah untuk mengotomatisasi strategi yang dapat dilaksanakan pada bila-bila masa sepanjang hari. Ini memungkinkan pedagang untuk mengatur strategi sekali dan kemudian membiarkan bot perdagangan dengan tepat menjalankan perdagangan berdasarkan parameter bot.

Binance AS adalah salah satu pertukaran paling cepat berkembang di pasaran AS. Dalam beberapa jam dari pelancaran awal mereka, pedagang cryptocurrency telah mengintegrasikan pertukaran baru ke dalam bot perdagangan dan program untuk mengautomasikan perdagangan. Pertukaran telah menjadi taman permainan bot perdagangan, dengan cepat mengembangkan jumlah dagangan di Binance US. Pada waktu tertentu, terdapat ribuan bot yang berbeza menjalankan perdagangan di bursa. Dengan pengaruh yang begitu besar menyukarkan individu untuk tetap mempunyai kelebihan berbanding bot ini yang dapat dilaksanakan pada skala masa milisaat.

Individu tidak perlu lagi berniaga dengan kerugian. Terdapat alternatif yang direka khas untuk kesederhanaan. Bot perdagangan sedang dikembangkan untuk automasi portfolio.

Perkara pertama yang mungkin anda bayangkan dari bot perdagangan adalah aplikasi kompleks yang memerlukan penyesuaian, banyak panggilan atau tuas, dan mungkin juga pengaturcaraan.

Syukurlah, tidak semua bot perdagangan seperti itu. Terdapat beberapa bot perdagangan yang dirancang untuk mengotomatisasi perkara mudah yang membantu pengurusan portfolio. Perkara-perkara ini termasuk pengimbangan semula, rata-rata kos dolar, atau pemisahan dana.

Pengurusan Aset Binance AS

Menguruskan dana anda di bursa boleh menjadi rumit. Pertukaran biasanya tidak menawarkan pelbagai pilihan pengurusan aset, tetapi lebih fokus pada perdagangan. Binance US tidak berbeza. Walaupun mereka bekerjasama dengan pertukaran cryptocurrency terbesar di dunia, Binance US masih tidak menawarkan ciri pengurusan aset utama.

Pada asasnya, peniaga menyimpan dana ke bursa dan kemudian secara peribadi menguruskan pelaksanaan perdagangan antara aset, mengira prestasi, dan memperuntukkan portfolio yang mereka inginkan. Ini telah menjadi proses yang membosankan yang memakan banyak masa.

Hasilnya, proses pengurusan aset menjadi membebankan. Daripada menumpukan perhatian pada penyelidikan atau menikmati proses membina strategi portfolio, pedagang menjadi buntu dengan proses.

Banyak peniaga mula beralih ke aplikasi pihak ketiga kerana masalah ini. Komuniti crypto telah mula membuat pilihan untuk cara anda mempermudah pengurusan aset anda. Daripada menjalankan setiap perdagangan secara manual, mengira prestasi, dan memantau kemajuan, ada bot dan perkhidmatan perdagangan yang dapat melakukan ini untuk anda.

Sepanjang bahagian seterusnya, kami akan membincangkan pelbagai jenis perkhidmatan yang tersedia di pasaran dan bagaimana mereka dapat membantu anda mula mengotomatisasi cara anda menguruskan portfolio anda.

Sebelum kita mengetahui butiran tersebut, kita perlu membincangkan kunci API dan bagaimana ia digunakan untuk membolehkan aplikasi pihak ketiga menyambung ke akaun pertukaran anda.

Akses API Binance US

Sebilangan besar peniaga mungkin tahu bahawa bursa teratas menyediakan akses API ke akaun anda. Ini membolehkan anda menyambungkan aplikasi pihak ketiga ke akaun pertukaran anda. Aplikasi ini kemudian menggunakan API untuk mengumpulkan data dana Anda, menjalankan perdagangan, dan mengakses data pasar.

Binance US tidak berbeza. Pedagang boleh membuat kunci API untuk akaun mereka. Setelah kunci API dibuat, kunci tersebut harus disimpan dengan selamat dan hanya dimasukkan ke dalam aplikasi pihak ketiga yang dipercayai.

Beberapa aplikasi umum yang mungkin mengambil kunci API termasuk bot perdagangan, terminal, aplikasi penjejakan, dan perkhidmatan pengurusan portfolio. Setiap aplikasi ini dapat menggunakan kunci API dengan cara yang berbeda, misalnya, beberapa hanya dapat mengumpulkan data dan tidak menjalankan perdagangan, tetapi konsepnya tetap sama.

Memahami kebenaran yang diperlukan untuk aplikasi yang berbeza adalah penting untuk melindungi diri dan dana anda. Terdapat 3 kebenaran utama yang membolehkan kebanyakan pertukaran menggunakan kunci API. Ini adalah kebenaran Data, Perdagangan, dan Pengeluaran.

Kebenaran Data

Di Binance US, kebenaran data dipanggil kebenaran “Baca Sahaja”. Kebenaran ini akan membolehkan API mengakses data mengenai akaun anda dengan cara baca sahaja.

Kebenaran paling umum yang diperlukan oleh semua aplikasi yang menerima kunci API adalah “izin data”. Kebenaran ini membolehkan aplikasi mengakses maklumat yang berkaitan dengan akaun anda. Contohnya, baki aset anda, sejarah perdagangan anda dan tahap yuran perdagangan semasa anda.

Semasa menggunakan aplikasi penjejakan, biasanya ini adalah satu-satunya izin yang mesti diaktifkan pada kunci API anda.

Kebenaran Berdagang

Di Binance US, anda boleh mengaktifkan perdagangan melalui API dengan menggunakan izin “Enable Trading”. Ini akan membolehkan aplikasi menghantar perdagangan ke akaun anda dengan menggunakan kunci API.

Kebenaran perdagangan membolehkan aplikasi yang menghubungkan melalui kunci API anda untuk menjalankan perdagangan bagi pihak anda. Pada asasnya, ini memberikan aplikasi kawalan penuh terhadap bagaimana dana anda diuruskan, diperdagangkan, dan diperuntukkan di akaun pertukaran.

Kebenaran untuk perdagangan biasanya diperlukan untuk setiap aplikasi yang perlu diperdagangkan. Ini termasuk bot perdagangan, terminal, dan aplikasi pengurusan portfolio. Sebaiknya aktifkan kebenaran ini jika aplikasi perlu berdagang di akaun anda, jika tidak, biarkan kebenaran perdagangan dinonaktifkan pada kunci API anda.

Kebenaran Pengeluaran

Kebenaran pengeluaran diaktifkan dengan menghidupkan “Aktifkan Pengeluaran” untuk kunci API. Perhatikan bahawa Binance US memerlukan langkah tambahan untuk mengaktifkan ciri ini kerana ia berisiko tinggi.

Kebenaran pengeluaran membolehkan aplikasi mengeluarkan dana dari akaun pertukaran anda. Kebenaran untuk mengeluarkan dana anda semestinya TIDAK PERNAH diaktifkan. Anda mungkin mempunyai alasan yang baik untuk mengaktifkan izin penarikan, tetapi kami tetap mengesyorkan agar tidak mengambil kesempatan, walaupun anda sangat mengetahui apa yang anda lakukan.

Mengaktifkan kebenaran pengeluaran pada kunci API anda akan memberi aplikasi kawalan sepenuhnya untuk mengeluarkan dana sepenuhnya dari akaun anda. Sekiranya pemaju aplikasi menginginkan, mereka dapat dengan bebas mengambil dana anda dan memasukkannya ke dalam dompet mereka sendiri.

Kebenaran pengeluaran tidak diperlukan. Sekiranya aplikasi mengesyorkan untuk mengaktifkan izin penarikan, anda harus memikirkan semula secara serius menggunakan perkhidmatan itu sama sekali. Terlalu berisiko untuk mempercayai aplikasi dengan akses penarikan yang kami cadangkan TIDAK PERNAH mengaktifkan tetapan ini pada kunci API anda.

Tiada jenis perkhidmatan yang kita bincangkan memerlukan izin penarikan.

Catatan: Kami memahami mungkin terdapat situasi yang jarang berlaku di mana kebenaran penarikan mungkin berguna, tetapi demi artikel ini dan hujah umum, garisnya sangat tipis sehingga jauh lebih mudah untuk tidak mengambil risiko.

Perkhidmatan yang Menggunakan Kekunci API

Setelah kita memahami bagaimana kunci API berfungsi, kita dapat melihat berbagai jenis aplikasi yang dapat menerima kunci API.

Setiap aplikasi ini menyokong pelbagai ciri yang dapat membantu kami memantau, mengurus, dan membina portfolio kami dengan cara yang berbeza. Eksperimen dengan setiap jenis aplikasi untuk mencari yang paling sesuai untuk anda.

Aplikasi Penjejakan

Aplikasi penjejakan sangat sesuai untuk peniaga aktif yang ingin menjalani kehidupan mereka dan tidak terikat dengan komputer. Banyak aplikasi pelacakan yang paling popular mempunyai pilihan untuk menyiarkan isyarat, amaran, dan pemberitahuan lain untuk memberi tahu anda ketika pasar berubah.

Aplikasi penjejakan yang popular termasuk Sekatan, Statistik Syiling, dan Delta.

Setiap aplikasi penjejakan ini boleh disambungkan terus ke Binance US untuk menarik sejarah baki anda, memantau portfolio anda, dan memberi tahu anda apabila keadaan semakin menarik.

Dengan memasukkan kunci API anda ke aplikasi pelacakan dengan hanya izin data, aplikasi akan dapat mengumpulkan informasi dari akun Anda untuk membuat sejarah aktivitas perdagangan Anda. Ini sangat sesuai untuk memantau portfolio anda dan mengikuti prestasi.

Secara amnya, aplikasi penjejakan mempunyai ciri perdagangan terhad atau tidak. Akibatnya, kebanyakan pedagang beralih ke perkhidmatan perdagangan tambahan untuk menyokong keperluan perdagangan mereka.

Terminal

Aplikasi perdagangan yang paling asas adalah terminal sederhana. Terminal dapat membantu anda menguruskan pesanan anda di bursa, memantau pasar, dan menjalankan perdagangan. Walau bagaimanapun, sebahagian besar fungsi terminal perdagangan adalah manual. Itu bermaksud hanya automasi kecil yang biasanya disatukan ke terminal. Automasi penuh biasanya dikhaskan untuk perdagangan bot.

Beberapa ciri umum yang disokong oleh terminal perdagangan termasuk pengiraan statistik perdagangan, mengarahkan perhatian anda ke peluang, dan mengotomatisasi pelaksanaan pesanan individu.

Terminal perdagangan yang popular termasuk Duit syiling dan 3Komas.

Terminal sesuai untuk peniaga yang hanya ingin berniaga semasa mereka berada di komputer secara fizikal. Terminal perdagangan tidak dirancang untuk membantu anda menjalankan perdagangan semasa anda berada di luar dan sekitar. Sekiranya anda mempunyai strategi yang memerlukan pemantauan pasar 24/7, kami mengesyorkan perdagangan bot untuk menguruskan strategi ini.

Bot Perdagangan

Bot perdagangan membolehkan peniaga mengautomasikan strategi perdagangan harian yang mereka perlukan untuk melaksanakan secara manual di bursa. Bot perdagangan boleh berjalan 24/7 untuk memantau pasar dan menjalankan perdagangan dengan tepat agar sesuai dengan strategi yang anda tentukan.

Itu bermakna anda tidak perlu bergantung pada diri sendiri untuk melaksanakan setiap strategi. Setelah strategi disusun, tidak kira seberapa kompleks, strategi itu akan berjalan secara automatik dari masa ke masa melalui penggunaan bot perdagangan ini.

Panduan Lengkap untuk Bot Dagangan Cryptocurrency

Di pasaran crypto, bot perdagangan crypto yang paling popular merangkumi perkhidmatan seperti CryptoHopper dan HaasBot.

Kesukaran yang terdapat pada bot perdagangan biasanya merupakan kerumitan strategi yang dilaksanakan. Memahami pasaran tidak mudah, jadi orang telah menghabiskan banyak tahun untuk merancang petunjuk, sistem, dan isyarat yang rumit untuk mengenal pasti peluang. Tanpa pemahaman yang mendalam mengenai statistik ini, ini dapat menjadi sangat membebankan ketika anda berusaha mengatur strategi yang berjaya.

Di situlah jenis aplikasi akhir kami masuk ke dalam cerita. Itulah aplikasi pengurusan portfolio.

Pengurusan portfolio

Aplikasi pengurusan portfolio adalah gabungan dari setiap kategori sebelumnya. Mereka bukan sahaja menyediakan portfolio dan penjejakan pasaran, tetapi mereka menyediakan terminal dan bot perdagangan untuk membantu mempermudah cara kami menguruskan portfolio kami.

Matlamat akhir kebanyakan perkhidmatan pengurusan portfolio adalah untuk menjadikan hidup anda lebih mudah. Daripada menghabiskan setiap hari sibuk dengan pasaran, alat pengurusan portfolio membolehkan peniaga mengatur strategi pengurusan portfolio jangka panjang dan kemudian melangkah pergi. Kemudian, daripada terus berinteraksi dengan pasar, bot boleh mengambil alih aspek perdagangan, sementara anda dapat fokus memantau portfolio.

Aplikasi pengurusan portfolio membawa pendekatan holistik untuk membina strategi yang tahan ujian masa. Aplikasi ini memudahkan untuk membangun portfolio yang beragam, mengurangi risiko dengan menerapkan strategi penyeimbangan ulang, dan terus menjadi rata-rata biaya dolar ke pasar dari masa ke masa.

Perkhidmatan pengurusan portfolio yang paling popular di pasaran adalah Udang. Shrimpy mengautomasikan strategi portfolio seperti rata-rata kos dolar, pengimbangan semula, dan perutean pesanan pintar, sehingga peniaga dapat menghabiskan lebih banyak masa untuk penyelidikan mereka dan lebih sedikit masa untuk mengurus portfolio aset mereka.

Bina Aplikasi Anda Sendiri

Pada penghujung hari, tidak ada sumber yang dapat meliputi apa yang anda ingin lakukan. Anda mungkin mahukan amaran khusus, bot perdagangan khusus, atau perkhidmatan pengurusan portfolio yang menerapkan strategi portfolio yang anda sendiri kembangkan.

Anda boleh mengembangkan aplikasi anda sendiri dengan menggunakan API Pembangun Sejagat yang bersambung ke pertukaran yang berbeza. API ini membolehkan anda mengumpulkan data di setiap pertukaran utama, menjalankan perdagangan, mengurus pengguna, dan banyak lagi.

Mulakan dengan menyelami artikel ini mengenai cara membina bot perdagangan crypto anda sendiri. Setelah bermula, anda akan dapati dengan cepat terdapat banyak peluang di ruang crypto. Dengan API Pembangun Shrimpy, anda boleh membina masa depan perdagangan, penjejakan, dan pengurusan portfolio crypto.

Mengenai Udang

Udang adalah aplikasi untuk membina dana indeks cryptocurrency tersuai, menyeimbangkan semula, dan mengurus pelbagai portfolio aset digital. Automasikan portfolio anda dengan menghubungkan ke salah satu daripada 17 pertukaran crypto yang kami sokong.

API Pertukaran Crypto Universal Shrimpy direka untuk pemaju. Menggabungkan dengan API gabungan kami memberi anda akses segera ke titik akhir yang seragam untuk perdagangan, pengumpulan data, pengurusan pengguna, dan banyak lagi di setiap pertukaran cryptocurrency utama.

Ikut kami Twitter dan Facebook untuk maklumat terkini, dan ajukan sebarang pertanyaan kepada komuniti aktif kami yang luar biasa di Telegram & Tidak setuju.

Terima kasih kerana berhenti!

Pasukan Udang

Bacaan Baik Tambahan

Panduan Terbaik Untuk Membangun Dana Indeks Crypto

Automasi Dagangan Crypto untuk Pengurusan Portfolio

Perbandingan Strategi Peningkatan Semula untuk portfolio Cryptocurrency

Skrip untuk Harga Bitcoin Live Ticker (Menggunakan Websockets)

Pengecilan Semula Ambang – Evolusi Pengurusan Portfolio Cryptocurrency

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me