Cara Menyalin Pedagang Kripto yang Berjaya

>

Pasukan Shrimpy baru-baru ini mengubah cara kita mengurus hubungan antara pengikut dan pemimpin. Pada masa lalu, pengikut hanya akan menyalin peruntukan sasaran pemimpin seperti yang ditentukan oleh “Automasi” pemimpin. Itu bermaksud jika pemimpin itu berdagang di luar Shrimpy, kami tidak akan menyalin perdagangan tersebut. Hanya strategi di dalam aplikasi Shrimpy yang akan disalin.

Ini menghasilkan pelbagai kesan sampingan yang tidak diingini bagi pengikut. Salah satu contohnya ialah ketika para pemimpin memiliki kripto yang berbeza daripada yang ditentukan dalam strategi automasi mereka. Dalam kes ini, Shrimpy hanya akan menyalin strategi dan tidak termasuk aset sebenar yang dimiliki oleh pemimpin.

Tingkah laku ini telah berubah dalam kemas kini baru-baru ini kepada Shrimpy. Daripada menyalin automatik pemimpin, pengikut kini menyalin aset sebenar yang dimiliki oleh pemimpin di bursa. Itu bermakna tanpa mengira strategi yang dilaksanakan oleh pemimpin, Shrimpy akan menyalin peruntukan sebenar.

Kami percaya pengikut ingin mempunyai prestasi yang sama dengan pemimpin, tidak kira bagaimana pemimpin itu mencapai prestasi itu. Untuk mencapai matlamat meniru prestasi pemimpin, Shrimpy perlu mengekalkan peruntukan yang sama dengan pemimpin setiap masa.

Bagaimana Shrimpy menyalin peruntukan?

Selang 1 minit, Shrimpy memeriksa baki pemimpin di bursa untuk melihat apakah ada perubahan sejak terakhir kali kami memeriksa. Sekiranya ada perubahan, perubahan tersebut akan segera dikirimkan kepada setiap pengikut sehingga mereka dapat menyalin peruntukan baru.

Hasilnya adalah minit demi minit, setiap pengikut akan sama dengan pemimpin. Sekiranya pada satu ketika, pemimpin membuat perdagangan di luar Shrimpy, perdagangan itu akan dikesan oleh Shrimpy dan setiap pengikut akan memperbaharui portfolio mereka agar sesuai dengan peruntukan baru pemimpin.

Pemimpin kini dapat memutuskan apakah mereka ingin menguruskan portfolio mereka melalui Shrimpy atau menggunakan perkhidmatan pihak ketiga untuk mengotomatisasi strategi mereka. Walaupun pemimpin memutuskan untuk menggunakan perkhidmatan pihak ketiga, Shrimpy masih dapat berfungsi tanpa mengira perdagangan yang dilakukan setiap pemimpin di bursa dan mengemas kini pengikut apabila perubahan dikesan.

Walaupun pemimpin tidak pernah menggunakan Shrimpy untuk melakukan perdagangan, pengikut masih dapat mengakses peruntukan terbaru pemimpin secara langsung dari pertukaran dan mengesan perubahan portfolio pemimpin dari masa ke masa melalui platform sosial Shrimpy.

Pemimpin boleh menggunakan bot perdagangan pihak ketiga, melakukan pertukaran di bursa secara manual, atau menguruskan dana mereka dengan cara yang sesuai untuk mereka. Tidak ada sekatan. Setiap kali Shrimpy mengesan perdagangan baru di bursa, setiap pengikut akan diperbarui dengan peruntukan portfolio baru.

Pemimpin atau pengikut tidak perlu mengambil tindakan untuk mula menggunakan ciri baru ini secara automatik. Semuanya berlaku secara automatik!

Cara menyalin pemimpin

Langkah pertama: Pergi ke tab “Sosial” di Shrimpy. Di sini anda akan menemui semua pemimpin yang tersedia untuk diikuti.

Mulakan dengan pergi ke tab “Sosial” di Shrimpy. Apabila anda sampai ke halaman ini, anda akan melihat papan pendahulu sosial. Papan pendahulu sosial adalah paparan semua pemimpin berbeza yang boleh anda ikuti.

Untuk mencari pemimpin di pertukaran yang sama dengan anda, terdapat penapis pertukaran di bahagian atas halaman. Anda dapat melihat bahawa “Binance” dipilih untuk tangkapan skrin ini.

Lihat pemimpin yang berbeza untuk mengetahui maklumat apa yang diberikan, bagaimana pemimpin yang berbeza menguruskan portfolio mereka, dan strategi apa yang paling menarik bagi anda. Sekiranya anda menjumpai pemimpin yang ingin anda pelajari lebih lanjut, anda juga boleh berbual dengan pemimpin dengan memilih ikon “Kegemaran” di kanan atas halaman profil pemimpin.

Menggemari pemimpin menambahkannya ke senarai sembang anda. Klik pada ikon sembang di tajuk untuk melihat ruang sembang pemimpin yang berbeza.

Langkah kedua: Pilih pemimpin dan tentukan portfolio mana yang anda mahu mulakan.

Setelah anda menemui pemimpin yang ingin anda ikuti, anda masih perlu memutuskan portfolio apa yang ingin anda salin. Sekiranya pemimpin mempunyai lebih daripada satu portfolio, lebih baik bertanya kepada pemimpin itu portfolio apa yang mereka mahu anda ikuti.

Dalam tangkapan skrin di atas, anda dapat melihat portfolio pemimpin. Di bawah bahagian “Strategi”, tertulis “Pemimpin ini menguruskan portfolio mereka secara manual”. Mesej ini bermaksud Shrimpy tidak mengotomatisasi portfolio pada masa ini. Pemimpin sama ada memperdagangkan portfolio ini di luar Shrimpy atau mereka sama sekali tidak memperdagangkan portfolio ini.

Oleh kerana perubahan baru-baru ini di mana Shrimpy akan menyalin peruntukan pemimpin secara langsung dari bursa, anda masih boleh mengikuti portfolio ini. Setiap kali pemimpin berniaga di luar Shrimpy untuk portfolio ini, perdagangan akan dikesan dan portfolio anda akan dikemas kini agar sesuai dengan peruntukan baru.

Langkah ketiga: Pilih “Follow Leader”, klik pada portfolio yang anda mahukan mereka automatik, dan konfigurasikan nilai stop-follow anda.

Sebelum menyelesaikan proses mengikuti pemimpin, pilih portfolio anda yang anda mahukan pemimpin itu automatik. Setelah memilih portfolio, klik kotak pilihan yang mengatakan bahawa anda memahami bahawa Shrimpy secara automatik akan memperdagangkan portfolio anda (pengikut) kerana pemimpin menukar portfolio mereka.

Langkah terakhir adalah memilih konfigurasi stop-follow portfolio yang paling sesuai untuk strategi anda.

Ketahui lebih lanjut mengenai stop-follow pemimpin sosial.

Setelah anda bersedia, klik untuk “Mula”. Ini akan segera mengotomatisasi portfolio pilihan anda berdasarkan peruntukan yang dipegang oleh pemimpin. Setiap kali pemimpin berdagang, portfolio anda akan diperbaharui untuk menunjukkan perubahan yang sama.

Sekiranya anda ingin mengetahui lebih lanjut mengenai mengikuti peruntukan sebenar pemimpin, lihat video di bawah!

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me