CryptoGrowth – Sorotan Pemimpin

>

Rebecca Brooking adalah pengembara dunia yang dilahirkan di New Zealand. Sejak tahun 2006, dia telah bergerak hingga menetap di Australia baru-baru ini.

Di luar cryptocurrency, Rebecca adalah ibu kepada tiga anak yang sentiasa memberi inspirasi kepadanya untuk mencipta masa depan yang lebih baik untuk mereka. Selain meluangkan masa bersama keluarganya, melancong merupakan hasrat terbesarnya diikuti oleh cintanya untuk membaca dan seni.

Rebecca pertama kali mendengar tentang cryptocurrency pada tahun 2010, tetapi dengan menyesal tidak mula terlibat sehingga tahun 2017. Sekarang, dia berusaha untuk membina komuniti yang membantu pelabur lain dan orang-orang sehari-hari terlibat dengan crypto.

Masyarakat

Jumlah saluran dan platform yang berbeza yang digunakan Rebecca sangat mengejutkan. Selain kumpulan Facebook “Crypto All in All” yang ditubuhkannya pada tahun 2017, dia juga berusaha untuk mendidik orang ramai tentang cryptocurrency melalui laman webnya yang dia buat pada tahun 2018.

Itu belum lagi dia Twitter dan Telegram kumpulan yang telah menjadi sumber yang hebat untuk peniaga cryptocurrency baru.

Ikuti CryptoGrowth di Shrimpy!

Komuniti beliau memberi tumpuan untuk membantu pemula memulakan cryptocurrency, mendidik mereka mengenai aspek-aspek penting dalam pengurusan portfolio, dan memastikan semua orang mempunyai tujuan yang realistik. Pelabur yang lebih canggih juga mendapat keselesaan dengan cara Rebecca tidak menumpukan perhatian pada hype, melainkan cara yang sah untuk membina portfolio untuk masa depan yang lestari.

Untuk membantu menguruskan portfolio dengan cara yang mudah, Rebecca mendorong komunitinya untuk menggunakan Shrimpy untuk membina portfolio dan dana purata kos dolar ke pasaran. Walaupun beberapa orang dalam kumpulannya kami Shrimpy untuk mempelbagaikan aset kecil, yang lain menggunakannya untuk melaksanakan strategi portfolio mereka secara keseluruhan.


Strategi Melabur

Strategi pelaburan Rebecca adalah strategi beli dan tahan. Ini adalah salah satu sebab dia mendapati Shrimpy sangat membantu. Dia mencari duit syiling yang mempunyai asas yang kukuh dan masa depan yang jelas. Dengan pandangan jangka panjang tentang pasaran, dia dapat membangun portfolio yang memerlukan sedikit tweaking dan simpanan dana berkala yang DCA ke dalam portfolio.

Sebelum membeli aset baru, dia akan terlebih dahulu membaca mengenai cryptocurrency dan sebab ia ada. Kemudian jika dia percaya bahawa itu berfungsi untuk tujuan yang benar-benar bermanfaat dia meneliti koin dengan lebih mendalam. Dia akan membaca kertas putih, artikel berkaitan di Medium dan laman web lain seperti CryptoBriefing. Dia merangkumi beberapa soalan yang dia ajukan dengan lebih terperinci dalam catatan blognya https://cryptogrowth.info/icos/ dan https://cryptogrowth.info/choosing-coins/.

Ketika memikirkan strategi sepenuhnya, dia yakin pendekatan terbaik adalah mengambil pandangan praktikal mengenai pelaburan. Ini bermaksud menjaga standard yang tinggi untuk kejujuran dan integriti. Setiap cadangan atau promosi harus mematuhi standard tinggi ini untuk memastikan komuniti dapat menjadi tempat yang dipercayai bagi para pelabur untuk mula belajar mengenai cryptocurrency.

Dia tidak berminat dengan gembar-gembur atau keterlaluan. Dia juga yakin bahawa setiap orang harus membina portfolio mereka sendiri dan menyimpan sebahagian besar cryptocurrency mereka di luar dompet mereka sendiri untuk keselamatan dan ketenangan fikiran.

Cadangan yang paling biasa untuk dompet perkakasan adalah Siri lejar dan Bilik Kebal BC.

Falsafah

Setakat ini merupakan tahun yang tidak menentu. Ketika kita terus memasuki separuh kedua tahun 2020, Rebecca masih keliru di sisi crypto yang masih lemah untuk jangka pendek. Ini sebahagiannya disebabkan oleh ketidakpastian dengan wabak dan pemulihan ekonomi. Mungkin sukar bagi kebanyakan individu untuk memperuntukkan pendapatan boleh guna untuk cryptocurrency kerana mereka perlu mengutamakan keperluan asas.

Walaupun terdapat sejumlah ketidakpastian, dia yakin peristiwa global semasa akan membantu dalam penerapan crypto sebagai kelas aset alternatif untuk perniagaan dan individu. Peningkatan pencetakan mata wang di seluruh dunia dapat mendorong lebih banyak orang untuk menyelidiki alternatif daripada instrumen pasaran wang tradisional. Faedah yang ditawarkan oleh cryptocurrency menjadi lebih difahami dan diterima oleh individu dan syarikat.

Rebecca terpesona dengan cryptocurrency kerana kemungkinan terdapat dalam pelbagai bidang. Dia suka idea orang mengambil alih dana mereka sendiri. Walaupun ada aspek tanggungjawab untuk mengawal dana anda sendiri dan beberapa orang akan mengalami kerugian kerana kegagalan memahami tanggungjawab ini, jawapan untuk masalah ini adalah pendidikan dan kesedaran.

Dia juga menyukai pelbagai cara yang diciptakan orang untuk memanfaatkan blockchain. Di luar pembayaran mudah, cryptocurrency akhirnya akan meningkatkan ketelusan, komunikasi, dan aspek perniagaan lain yang dapat membantu pengguna, pelabur, dan pekerja syarikat di seluruh dunia.

Pendapat

Cryptocurrency kegemaran

  • Vechain

  • Token Perhatian Asas

  • Pautan Rantai

  • Celsius

  • Rantai Buku

  • Zilliqa

  • Monero

  • Bitcoin

  • Ethereum

Pengaruh Kegemaran

Banyak orang yang berpengaruh membantu mengajarnya apa yang tidak boleh dilakukan dan menunjukkan bagaimana dia tidak mahu melakukan sesuatu. Namun, dia masih mempunyai beberapa kegemaran seperti CryptoLark, CryptoCasey, dan Sedia Crypto Set kerana mereka menawarkan maklumat praktikal dan berguna.

Pertukaran Kegemaran

Coinspot adalah kegemaran Rebecca di Australia (Gunakan pautan afiliasinya untuk mendaftar) kerana pembelian cepat dan mudah, pertukaran menawarkan komunikasi yang baik dan diinsuranskan. Mereka juga menawarkan pelbagai jenis syiling dan menawarkan banyak pilihan untuk dibeli. Untuk Binance antarabangsa atau perdagangan (Gunakan pautan rujukannya untuk mendaftar) adakah dia berminat kerana mereka sangat cepat, mesra pengguna dan mempunyai sistem sokongan yang hebat jika anda memerlukannya.

Alat Kegemaran

Projek Kegemaran

  • BlockFi untuk simpanan dan pinjaman

  • CRYPTOTAG untuk keselamatan (keselamatan sandaran frasa titanium mnemonic)

  • Nodexo untuk akses mudah ke masternodes

  • Shrimpy hebat untuk mengembangkan portfolio dengan mudah dan mengurangkan pendedahan kepada risiko.

Jangan lupa untuk CryptoGrowth kegemaran di Shrimpy!

Platform Dagangan Sosial Kami

Udang adalah platform perdagangan sosial untuk cryptocurrency. Ia dirancang untuk kedua-dua peniaga profesional dan pemula untuk datang dan belajar mengenai industri kripto yang sedang berkembang. Pada Shrimpy, pengguna dapat menyalin portfolio dan strategi perdagangan pedagang lain.

Tidak sampai beberapa minit, anda boleh berhubung dengan peniaga terkemuka di dunia. Mengikuti beberapa pemimpin sekaligus memberi jalan bagi setiap pengguna untuk menguruskan pelbagai strategi dan cryptocurrency.

Shrimpy menyokong 16 pertukaran kripto terkemuka, strategi portfolio automatik, dan alat penjejakan pasaran. Ketahui lebih lanjut mengenai semua yang ditawarkan oleh Shrimpy dengan mengikuti pautan ini:

ciri-ciri

Pengajian

Tutorial

Kandungan artikel ini tidak boleh dianggap sebagai nasihat pelaburan. Mengikuti pemimpin sosial boleh menanggung risiko yang berpotensi untuk modal anda.

Ikut kami Twitter dan Facebook untuk maklumat terkini, dan ajukan sebarang pertanyaan kepada komuniti aktif kami yang luar biasa di Telegram & Tidak setuju.

Terima kasih kerana berhenti!

Pasukan Udang

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me