Kevin Fisch – Pedagang eToro # 1 Akan Datang ke Udang

>

Kevin Fisch adalah pelabur dan penganalisis penyelidikan yang memfokuskan kepada peruntukan dan pengurusan modal. Latar belakangnya sebagai pengurus portfolio merangkumi tiga tahun pengurusan modal yang berjaya di crypto.

Hari ini, Kevin tinggal di utara Colorado di Pegunungan Rocky di mana dia menghabiskan waktunya untuk mencari penyelidikan, rangkaian, mengembangkan hubungan di ruang angkasa, dan melakukan perjalanan dengan muzik sebagai minat utama yang lain.

Kevin telah menggunakan cryptocurrency sebagai pelabur sejak pasaran bull 2017 dan menjadi berminat dalam pelaburan gaya usaha sepenuh masa dan pelaburan tesis makro.

Dia gembira dapat menjadi pemimpin Shrimpy dan fokus membantu orang lain dengan strategi jangka panjang dan pengurusan dana yang berjaya.

Ikuti Kevin di Shrimpy

Kevin Fisch

Pedagang yang disalin # 1 di eToro akan datang ke Shrimpy. Ketahui perjalanannya dan bagaimana dia akan membawa semua yang dia tahu kepada Shrimpy.

Strategi portfolio

Kevin mempunyai strategi portfolio yang banyak dicita-citakan untuk direplikasi. Dengan fokus yang kuat pada asas-asas jangka panjang, dia berusaha memahami mekanisme penangkapan dan penciptaan nilai. Apa sahaja yang dia masukkan wang dia rencanakan untuk bertahan sekurang-kurangnya lima tahun.

Semasa Kevin meneliti aset, dia berstrategi dalam proses ketekunan wajar. Dia yakin memahami pelaburan adalah perkara yang paling penting dan tidak teragak-agak untuk menghubungi pengasas atau penyelidik lain untuk melihat pendapat pakar atau penganalisis.

Kevin sangat menghargai hubungan di luar angkasa dan cenderung menumpukan perhatian untuk membangun hubungan dengan pasukan pemaju atau pelabur lain yang pakar dalam aset ketika melabur. Kevin tahu pentingnya membeli berdasarkan keyakinan dan mempunyai pemahaman yang tegas mengenai semua sebab untuk membeli aset dan melihat sebanyak mungkin insentif dan nilai tesis ’

Strateginya untuk melabur sama seperti memburu harta karun. Ini mengenai pemahaman dan penyempitan peluang tertentu dengan potensi besar untuk pertumbuhan.

Komuniti

Kevin sangat teruja untuk menggunakan dan mengikuti platform Shrimpy dan percaya ia mempunyai potensi besar sebagai inovator asas dan produk inovatif di ruang angkasa. Satu-satunya penyesalannya mengenai platform ini adalah dia tidak mula menggunakan Shrimpy lebih awal ketika dia pertama kali disyorkan.

Dia yakin portfolionya berpotensi untuk memperoleh keuntungan yang besar dalam jangka masa apa pun dan berpendapat sesiapa yang mengikuti atau menyalin pelaburannya dengan mindset jangka panjang akan mempunyai kemampuan untuk melakukan yang besar dengan sejumlah modal. Strateginya difokuskan pada kemungkinan pulangan terbesar dengan pelaburan awal yang paling kecil yang diperlukan.

Ikuti Kevin di Shrimpy.

Falsafah

Kevin sentiasa mengukuhkan cryptocurrency sebagai pelabur asas. Dia percaya untuk mengambil posisi jangka panjang dan menggunakan pasar beruang sebagai peluang untuk mengumpulkan dengan strategi rata-rata biaya dolar untuk pendedahan kepada harga yang lebih rendah dalam jangka waktu yang paling lama mungkin. Dia mengesyorkan ini untuk semua orang dan yakin anda harus membeli dan menyimpan aset untuk benar-benar memahaminya dan memperuntukkan modal dengan lebih berjaya pada masa akan datang.

Dengan ketidaktentuan global yang berputar di sekitar COVID19, dia melihat peningkatan dalam banyak tren yang paling penting tetapi tidak menganggap ini sebagai alasan untuk perubahan tesis asasnya. Tesisnya selalu berdasarkan lindung nilai jangka panjang dengan seberapa banyak cara yang mungkin untuk setiap senario yang mungkin berlaku.

Kevin tetap aktif dalam banyak sektor pelaburan termasuk tradisi VC dan dana lindung nilai serta pelaburan crypto dan sumber atau ruang emas.

Dia percaya pada visi jangka panjang crypto dan melihatnya sebagai peluang besar untuk membina sistem kewangan baru dari bawah ke atas dan juga peluang bagi setiap rakyat biasa untuk memanfaatkan pemindahan kekayaan terbesar yang pernah ada dalam sejarah kita.

Pendapat

Cryptocurrency kegemaran

  • Bitcoin (BTC) – Kevin sangat percaya pada kesan rangkaian sistem komunikasi dan yakin Bitcoin akan menjadi aset rizab asas semua ekosistem crypto

  • Ethereum (ETH) – Kesan platform rangkaian pasti ada untuk Ethereum dan Kevin adalah peminat besar komuniti pembangunan ETH di mana dia bernasib baik untuk menyertai acara-acara lalu seperti EthDenver hackathon dan persidangan pada tahun 2018

  • Aave (LEND) – Aave adalah protokol Defi yang asli dengan platform ETHLend yang dibina di Ethereum untuk meminjam dan meminjamkan crypto pada tahun 2017 dan protokol pasaran wang Aave yang seterusnya dilancarkan pada tahun 2020

Pengaruh Kegemaran

Cedric Dahl – Dalam Bitcoin sejak 2011. Cedric adalah pengasas Ycombinator dan Google Ventures menyokong pertukaran Buttercoin serta pelabur crypto yang berjaya menjadi Bitcoin pada harga 3 dolar dan Ethereum pada pra-pusingan. Cedric telah menjadi pengaruh besar sebagai pelabur dan memiliki banyak kandungan hebat di Youtube serta kumpulan pemikir yang disebut “kumpulan 1000x”.

Pertukaran Kegemaran

Kevin menggunakan sejumlah pertukaran tetapi terutama peminat kedua-duanya Binance dan Kraken kerana ketelusan dan kecairannya serta inovasi mereka di ruang tersebut. Dia sangat mengesyorkan kedua-duanya dan mengekalkan portfolio khas untuk masing-masing berdasarkan aset yang ada sambil mengambil kira pengurusan risiko dan mengakui bahawa kedua-duanya adalah platform pelaburan berisiko tinggi untuk aset yang sangat baru dengan risiko / ganjaran asimetrik seperti BTC.

Kevin kini mempunyai portfolio yang tersedia untuk disalin Kraken untuk pengguna AS yang baru dan juga Binance untuk sesiapa sahaja di dunia.

Alat Kegemaran

Udang – Platform yang sempurna untuk pengurusan portfolio di seluruh bursa dan melibatkan kumpulan sosial sebagai peniaga / pelabur.

DefiPulse Sejak 2018 Kevin telah memperhatikan “proyek DeFi” sebelum mereka dipanggil seperti protokol Maker dan Aave dan metrik terkunci nilai total yang dilacak di defipulse.com

AaveWatch – Digunakan untuk memantau penggunaan protokol Aave bersama dengan catatan pinjaman dan pemulangan untuk pinjaman yang dijamin oleh semua jenis aset crypto di ekosistem Aave.

Kevin tidak menumpukan pada metrik biasa seperti CoinMarketCap kerana itu adalah petunjuk ketinggalan penggunaan crypto dan cenderung hanya membuang masa.

Projek Kegemaran

Di luar pengembangan blockchain dan cryptocurrency, Kevin percaya dompet perkakasan dan peranti perlindungan benih adalah inovasi penting yang disyorkan untuk sesiapa sahaja di pasaran crypto. Menyimpan dana anda dalam dompet perkakasan yang selamat sangat penting untuk penyimpanan dana jangka panjang dan menjauhkan diri daripada penggodam.

Apabila dia tidak merancang untuk menyentuh aset selama bertahun-tahun, Kevin biasanya akan menyimpannya di Trezor dompet. Ini adalah nama yang paling dipercayai dan peranti mempunyai beberapa cara untuk berinteraksi dengan cryptocurrency, termasuk Dapp terbina dalam seperti Protokol Aave yang dapat digunakan untuk menjamin dan memperoleh APY atas aset yang disimpan di MyEtherWallet antara muka Ethereum asli.

Jangan lupa untuk Kevin kegemaran di Shrimpy.

Platform Dagangan Sosial Kami

Udang adalah platform perdagangan sosial untuk cryptocurrency. Ia dirancang untuk kedua-dua peniaga profesional dan pemula untuk datang dan belajar mengenai industri kripto yang sedang berkembang. Pada Shrimpy, pengguna dapat menyalin portfolio dan strategi perdagangan pedagang lain.

Kandungan artikel ini tidak boleh dianggap sebagai nasihat pelaburan. Mengikuti pemimpin sosial boleh menanggung risiko yang berpotensi untuk modal anda.

Ikut kami Twitter dan Facebook untuk maklumat terkini, dan ajukan sebarang pertanyaan kepada komuniti aktif kami yang luar biasa di Telegram & Tidak setuju.

Terima kasih kerana berhenti!

Pasukan Udang

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me