Membangunkan Aplikasi Dagangan dengan Crypto Exchange API Shrimpy

>

Oleh kerana pasaran cryptocurrency dan aset digital terus berkembang dan matang, terdapat permintaan yang semakin meningkat untuk penyelesaian infrastruktur yang kuat untuk menghubungkan pasaran kecairan terpecah yang tersebar di bursa yang berbeza. Ruang crypto telah menyaksikan kemasukan produk pengesanan dan pengurusan cryptocurrency inovatif yang muncul di seluruh industri.

Walau bagaimanapun, masih ada cabaran untuk mengintegrasikan kemampuan perdagangan dengan ciri penuh ke dalam aplikasi ini. Walaupun penyelesaiannya ada di pasaran seperti ini CCXT, ini terutamanya wujud sebagai penyelesaian perisian sahaja. Projek sumber terbuka seperti CCXT boleh menjadi penyelesaian hebat bagi pembangun yang ingin membina aplikasi untuk kegunaan peribadi, tetapi gagal apabila diperkecil untuk penggunaan perniagaan dan perusahaan.

Ketika membuat aplikasi perdagangan yang sebenarnya, pemaju masih bertanggungjawab untuk menguruskan infrastruktur back-end yang diperlukan untuk menjalankan aplikasi mereka. Kemas kini ke repositori kod memerlukan penempatan semula, yang melibatkan waktu henti yang tidak dapat dielakkan. Mengintegrasikan setiap pertukaran secara individu tidak praktikal. Setiap pertukaran mempunyai quark mereka sendiri, titik akhir yang unik, dan kitaran kemas kini sewenang-wenangnya. Ini menjadi situasi mimpi buruk bagi kebanyakan pembangun aplikasi yang sudah berada dalam jadual pembangunan yang ketat.

API Pertukaran Crypto Universal Shrimpy

Bayangkan dunia di mana anda mempunyai setiap pertukaran di hujung jari anda. Dunia sederhana di mana menyatukan satu API bermaksud anda menyatukan setiap pertukaran. API Pembangun Shrimpy bertujuan untuk menyelesaikan masalah ini dengan menjaga integrasi pertukaran sehingga satu set API dapat digunakan di sejumlah pertukaran. Tidak ada lagi perubahan kod, tidak ada penempatan semula, penggabungan pertukaran tambahan, dan penambahbaikan pelayan!

API Crypto Exchange Universal Shrimpy menghilangkan proses yang sukar untuk disatukan dengan setiap pertukaran, yang membolehkan pemaju memberi tumpuan untuk membina produk perdagangan mereka yang sebenarnya. Dengan menyediakan infrastruktur perdagangan dan pertukaran yang mendasari untuk mempercepat pembangunan di dalam ruang tersebut, Shrimpy berharap dapat mengatasi masalah yang sering dihadapi dalam menjaga infrastruktur untuk mendukung setiap pertukaran.

API Crypto Exchange Universal Shrimpy dibuat untuk menangani cabaran pembangun kritikal di ruang crypto:

  1. Pelaksanaan Perintah Latensi Rendah & Perdagangan Automatik

  2. Kebenaran dan Pengurusan Pengguna

  3. Perniagaan & Penskalaan Produk

  4. Data Masa Nyata & Analisis

Pelaksanaan Pesanan Masa Nyata & Perdagangan Automatik

Laluan Perdagangan Pintar & Pelaksanaan Pesanan

Walaupun banyak perpustakaan perdagangan memberikan tahap kemudahan, pemaju masih diperlukan untuk menerapkan strategi perdagangan. Ini termasuk logik perdagangan yang kompleks, pengumpulan data, dan pengendalian ralat. Shrimpy memahami berapa banyak kerja untuk melaksanakan strategi yang cekap. Kami melembutkan beban yang diberikan kepada pemaju dengan memberikan pilihan untuk perutean pesanan pintar, pelaksanaan perdagangan automatik, dan peruntukan portfolio. Pilihan ini hadir dengan Shrimpy API langsung dari kotak.

Walaupun perutean pesanan pintar mungkin mudah bagi sesetengah pihak, kami memahami bahawa pembangun lain akan mahukan kawalan penuh terhadap pelaksanaan pesanan mereka. Shrimpy menyokong latensi rendah segera atau membatalkan (IOC) dan penempatan pesanan terbuka. Titik akhir ini sangat sesuai untuk perdagangan masa nyata, algoritma, dan frekuensi tinggi.

Pengimbangan semula portfolio & Pengurusan

API Dagangan Crypto Universal Shrimpy membolehkan para pembangun untuk secara langsung menerapkan ciri pengindeksan dan penyeimbangan semula Shrimpy yang mudah digunakan ke dalam aplikasi mereka sendiri. Dalam beberapa saat, pembangun dapat memperuntukkan portfolio dan mengautomasikan strategi penyeimbangan semula untuk setiap pengguna. Bulan kerja yang kami habiskan untuk menyempurnakan strategi dapat diakses oleh setiap pembangun yang menguruskan penggunanya melalui Shrimpy’s API.

Kebenaran dan Pengurusan Pengguna

API Dagangan Crypto Universal Shrimpy tidak hanya menyediakan ciri perdagangan, tetapi juga membawa pengurusan pengguna automatik ke aplikasi apa pun. Daripada bertanggungjawab untuk pertukaran akaun, kunci API, dan data pengguna untuk diri sendiri, semua data disimpan dengan selamat dengan Shrimpy untuk akses yang mudah.

Kebenaran Pengguna Tanpa Pelayan

API Dagangan Crypto Universal Shrimpy menyediakan penyelesaian untuk pemaju untuk menguruskan semua penggunanya, yang pada dasarnya bertindak sebagai penyelesaian pengurusan pengguna yang lengkap. Daripada mengganggu server anda dengan permintaan pengguna, setiap pengguna dapat langsung berkomunikasi dengan Shrimpy untuk mengakses akun mereka, menjalankan perdagangan, dan mengumpulkan data. Ini membebaskan sumber pembangunan dan membolehkan pasukan anda fokus pada penawaran produk teras anda.

Pengguna akaun & Keselamatan kunci API

Setiap kunci API disulitkan dan disimpan dengan selamat menggunakan modul keselamatan perkakasan (HSM) yang disahkan FIPS 140-2 untuk melindungi kerahsiaan dan integriti kunci API pertukaran pengguna anda. Pembangun tidak lagi perlu mengekalkan seni bina keselamatan yang rumit untuk menguruskan kunci API pengguna. Shrimpy memudahkan pengurusan kunci API dengan memanfaatkan infrastruktur keselamatan yang mantap.

Perniagaan & Penskalaan Produk

Shrimpy memahami bahawa isu di atas adalah cabaran besar bagi pembangun bebas untuk membina produk perdagangan dan pengurusan kripto yang boleh diskalakan. API Crypto Exchange Universal Shrimpy bertujuan untuk mengatasi dilema pembangun yang tepat ini dengan memberikan penyelesaian API yang mudah dan bersatu.

Infrastruktur berasaskan awan

Walaupun terdapat banyak perpustakaan perdagangan crypto di ruang itu, perpustakaan perdagangan sumber terbuka ini tidak menyediakan infrastruktur yang diperlukan untuk menggunakan aplikasi fungsional yang menimbang.

Agar perniagaan dapat menyokong aplikasi pelacakan dan perdagangan dengan ciri lengkap, bilangan pelayan yang tidak seimbang diperlukan untuk menyokong sebilangan kecil pengguna. Halangan masuk yang tinggi menjadikannya sukar untuk menampung komuniti aktif yang besar.

Penyelenggaraan Pertukaran

Di luar seni bina sistem back-end yang diperlukan untuk membuat aplikasi perdagangan latensi rendah, pemaju yang cuba mengintegrasikan pertukaran secara manual juga berhadapan dengan menjaga setiap pertukaran melalui kemas kini sporadis. Apabila jumlah pertukaran meningkat, begitu juga kesukaran untuk mengekalkan pertukaran ini. Menggunakan Shrimpy API tidak memerlukan tahap penyelenggaraan ini. Pasukan Shrimpy akan menangani setiap integrasi pertukaran dan sebarang kemas kini yang memerlukan perhatian segera.

Pengurusan Titik Akhir

Setiap pertukaran menyokong satu set titik akhir yang unik. Tidak ada piawaian yang digunakan oleh pertukaran titik akhir, dan tidak ada piawaian yang mana mereka akan terus mendukung di masa depan. API Shrimpy mempermudah masalah ini dengan menawarkan sekumpulan titik akhir yang sama di setiap pertukaran. Walaupun pertukaran tidak menyokong titik akhir yang kami tawarkan, pasukan kami akan membina titik akhir yang berfungsi sama. Dengan cara ini, pemaju tidak perlu risau untuk mengembangkan logik perdagangan baru setiap kali mereka mengintegrasikan pertukaran baru. Ia akan sentiasa seragam.

Data Masa Nyata & Analisis

Buku Pesanan Masa Nyata & Data Pasaran

Banyak perkhidmatan perdagangan cryptocurrency memanfaatkan data pasaran generik yang digabungkan dari sumber seperti CoinMarketCap. Walaupun ini memberikan tahap fungsi asas bagi kebanyakan pedagang, butiran buku pesanan lengkap diperlukan untuk pandangan mendalam mengenai wawasan pasaran yang maju seperti peluang arbitraj. API Dagangan Crypto Universal Shrimpy menarik buku pesanan lengkap dan data pasaran langsung untuk membuat keputusan tepat pada masanya.

Ujian Belakang

API Dagangan Crypto Universal Shrimpy juga menyertakan ciri pengujian semula yang unik yang membolehkan pengguna menganalisis pelbagai strategi pengimbangan semula berdasarkan masa. Sebilangan besar alat pengujian semula crypto cenderung menarik data dari sumber gabungan seperti CoinMarketCap kerana kemudahan penyatuannya. Walau bagaimanapun, data pertukaran agregat tidak digalakkan untuk tujuan pengujian semula yang terperinci dan tepat, kerana butiran buku pesanan lengkap dihilangkan untuk tujuan pengagregatan..

Shrimpy’s API merangkumi alat pengujian semula bawaan yang menganalisis data pertukaran tepat. Tidak seperti kebanyakan ujian cryptocurrency yang menganalisis data OHLCV yang tidak tepat, ujian belakang Shrimpy merangkumi data harga dan pesanan buku yang dikumpulkan dari pertukaran secara individu, memastikan hanya hasil yang paling tepat dan tepat yang diperoleh.

Harga

Shrimpy memahami bahawa salah satu kerumitan terbesar yang dihadapi oleh pembangun adalah kos menjalankan penyelesaian pengkomputeran awan mereka di mana aplikasi mereka berjalan. Penyelesaian awan yang ada dikenakan berdasarkan pada kekuatan pengkomputeran, yang dapat berfungsi sebagai titik tolak yang besar bagi pembangun berskala kecil dan bebas yang ingin mengembangkan aplikasi perdagangan crypto kos rendah yang bergantung pada data masa nyata dan peluang arbirtrage.

Shrimpy’s API menyelesaikan rintangan pengembang yang paling sering dihadapi dengan menyediakan penyelesaian dihoskan dengan harga yang berpatutan $ 0.99 / bulan / pengguna! Pembangun akan dikenakan bayaran berdasarkan jumlah pengguna yang berdagang menggunakan Shrimpy’s API.

Udang untuk Pembangun

Misi Shrimpy adalah untuk memudahkan aktiviti pemaju dan membina platform yang menghubungkan pasaran pertukaran dan kecairan global bersama-sama. Shrimpy’s Universal Exchange API dibuat sebagai penyelesaian yang dihoskan untuk mengatasi sekatan jalan raya pemaju utama di Pembangunan Ciri, Skalabiliti Produk, dan Pengurusan pengguna. Dengan adanya Shrimpy’s API, pemaju diberi kuasa untuk membuat perkhidmatan baru dan inovatif yang akan membentuk masa depan ruang crypto.

Mengenai Udang

Shrimpy adalah perdagangan kripto automatik & alat pengurusan portfolio yang membolehkan pengguna mengautomasikan strategi portfolio cryptoasset mereka seperti dana indeks tradisional.

Udang untuk Pengguna

Pengguna dapat mengkonfigurasi portfolio cryptocurrency tersuai dan melaksanakan strategi pengurusan pasif, menghilangkan kerumitan untuk secara aktif berdagang kripto.

Versi teras Shrimpy merangkumi ciri perdagangan, pengindeksan dan pengimbangan semula automatik lengkap untuk SEMUA pengguna. Shrimpy juga menawarkan langganan premium bulanan dengan harga $ 8.99 / bulan. Langganan premium merangkumi:

Sosial Udang: Ikuti, berkomunikasi, dan kongsi strategi dengan peniaga Shrimpy yang lain.

Wawasan Udang: Ketahui bagaimana pengguna Shrimpy lain membina dan mengurus portfolio crypto mereka.

Ujian Balik Lanjutan: Alat pengujian semula yang kuat untuk menilai portfolio cryptocurrency tersuai & strategi.

Aplikasi Web Shrimpy: Shrimpy – Pengurusan Portfolio Cryptocurrency

API Dagangan Crypto Shrimpy untuk Pembangun

Di luar aplikasi pengguna, Shrimpy juga menawarkan API Perdagangan untuk pemaju yang ingin mengintegrasikan fungsi perdagangan pertukaran yang dapat diskalakan ke dalam aplikasi mereka.

Shrimpy’s Universal Exchange API dibuat sebagai penyelesaian berasaskan awan untuk mengatasi beberapa sekatan jalan raya pembangun crypto termasuk Perdagangan Pertukaran, Skalabiliti Produk, dan Pengurusan pengguna. Dengan Shrimpy’s API di tangan, pembangun tidak terbatas dalam ruang lingkup ketika datang untuk membuat era produk inovatif berikutnya yang akan membentuk masa depan crypto.

Shrimpy’s API adalah API perdagangan cryptocurrency yang serasi dengan semua pertukaran berikut dan titik akhir API mereka: Binance API, CoinbasePro API, Bittrex API, Kraken API, Gemini API, Poloniex API, Huobi API, KuCoin API, Bibox API, BitMart API, dan API HitBTC. Daripada harus menguruskan semua sambungan ke setiap pertukaran, pengguna hanya dapat memanfaatkan infrastruktur perdagangan pertukaran crypto Shrimpy yang ada dan fokus pada pengembangan produk sebenar.

API Dagangan Crypto Shrimpy: Udang | API Dagangan Kripto untuk Pembangun

Pautan Tambahan:

Telegram

Twitter

Facebook

Reddit

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me