Sarah – Tumpuan Pemimpin Sosial

>

Siapa Sarah?

Sarah Brown adalah Pemasar Digital yang tinggal di Derby, England. Dia memulakannya dalam cryptocurrency pada tahun 2017 semasa bull bull epik.

Menonton kenaikan Bitcoin hingga $ 20k adalah pengalaman mengubah permainan untuk Sarah. Bukan hanya kerana prospek kewangan memegang cryptocurrency, tetapi kerana kegembiraan memicu minatnya terhadap cryptocurrency sebagai platform untuk mengubah sistem kewangan global.

Pada masa lapang, Sarah sering dijumpai membaca buku. Minat ini menjadi jelas melalui wawasannya yang baik tentang pasaran dan kewangan kripto.

Komuniti

Sarah telah membina sebuah komuniti yang dia anggap sebagai keluarga. Semasa membina reputasinya, dia menjadi ahli komuniti crypto yang berpengaruh.

Untuk disambungkan terus ke komuniti Sarah, ikuti dia di Twitter @ crypto_sarah9.

Sarah menggunakan Twitter untuk lebih daripada sekadar membina komuniti. Dia mengawasi pasukan token crypto yang berbeza, meneliti projek, dan mendapat maklum balas berharga dari pengguna crypto yang berpengaruh lain melalui Twitter.

Bercakap dengan influencer pada pasukan token yang berbeza telah membantu membentuk pengalamannya dengan cryptocurrency. Daripada hanya membaca sebuah projek, strateginya untuk mempelajari lebih lanjut mengenai token baru melibatkan perbincangan dengan pasukan dan melibatkan mereka di Twitter.

Di luar Twitter, Sarah telah memanfaatkan Shrimpy untuk menolong masyarakatnya mendapatkan maklumat penting mengenai strategi perdagangan dan pendapatnya mengenai token tertentu. Dia mendapat banyak pertanyaan dari masyarakat mengenai token apa yang hendak dibeli atau bagaimana memutuskan kapan hendak memasuki posisi. Dengan Shrimpy, dia kini mempunyai cara untuk memberikan maklumat ini secara automatik. Profil Shrimpy yang dipautnya boleh bercakap untuknya. Dengan serta-merta menunjukkan kedudukan yang dipegangnya dan mengesan prestasinya di akaun dagangannya.

Ikuti Sarah di Shrimpy.

Strategi

Sarah mengambil pendekatan unik untuk meneliti cryptocurrency. Daripada hanya menyemak dokumen awam mengenai token, Sarah dapat membina hubungan peribadi dengan banyak pasukan token. Dengan dihubungkan terus ke pasaran influencer crypto, dia dapat menjalin jaringan dengan pasukan token besar.

Mampu berbincang dengan pasukan membolehkannya mendapatkan pemahaman yang lebih mendalam tentang bagaimana pasukan bekerjasama, membayangkan masa depan, dan mempromosikan penawaran mereka.

Mengikut minatnya untuk membaca, dia tidak pernah menjauhkan diri dari mencari-cari kertas putih dan terperinci dengan terperinci. Sarah percaya bahawa membaca token kadangkala merupakan kaedah terbaik untuk mendapatkan pemahaman yang mendalam mengenai potensi token.

Namun, pada penghujung hari, kadang-kadang masih ada panggilan usus. Walaupun itu bukan strategi pintar, ada kalanya data tidak ketara memberitahu anda untuk membuat keputusan tertentu.

Ketika dia mencari keuntungan jangka pendek, Sarah lebih suka menyasarkan aset kecil. Turun naik aset ini menjadikannya pilihan yang baik untuk pulangan cepat. Ketika berkaitan dengan penangguhan jangka panjang, dia masih bertahan dengan Bitcoin.

Falsafah

Pada tahun 2020, Sarah menaik pada cryptocurrency. Dia percaya bahawa dengan separuh Bitcoin yang akan datang, kita akan melihat kesan besar di semua pasaran. Namun, sukar untuk dipastikan. Sarah menganggap dirinya seorang yang optimis, jadi jarang sekali dia merasa lemah lembut.

Di luar pasaran crypto, dia melihat prospek ekonomi global berpotensi memberi kesan besar terhadap cryptocurrency. Oleh kerana pasaran tradisional mengalami kemerosotan dan kemelesetan muncul di cakrawala, ia boleh menyebabkan bencana untuk crypto dalam jangka pendek. Harga mungkin turun secara menyeluruh sebelum mereka kembali normal.

Dengan semua kegembiraan di sekitar crypto, dia masih hidup dengan pepatah lama untuk membeli khabar angin itu dan menjual berita itu. Ingatan kegemarannya adalah perhimpunan Litecoin dari $ 20 hingga $ 130 +. Itu bukan kemenangan terbesarnya, tetapi terasa istimewa buatnya.

Pendapat

Cryptocurrency kegemaran

Sarah memulakan perjalanannya ke pasaran cryptocurrency dengan Bitcoin, jadi ia akan sentiasa menjadi tempat yang istimewa untuknya. Bitcoin adalah permulaan dan tanpa keraguan, dia yakin Bitcoin akan menjadi akhir.

Di luar Bitcoin, Litecoin telah menjadi aset khas untuknya. Sejak perhimpunan yang tidak dapat dilupakan itu, ia menjadi aset yang dengannya dia merasakan ikatan istimewa.

Pengaruh Kegemaran

Sarah telah dipengaruhi oleh pelbagai pemimpin kripto. Dua orang yang memberi inspirasi kepadanya dengan kisah mereka termasuk saudara Winklevoss, Tyler dan Cameron. Selain mereka, Changpeng Zhao adalah seorang visioner yang dia kagumi atas kepemimpinannya dan tindakan pasti yang telah sepenuhnya mengubah cara semua orang menggunakan pertukaran cryptocurrency.

Pertukaran Kegemaran

Binance telah lama menjadi pertukaran cryptocurrency kegemarannya. Baginya, ia adalah pertukaran teratas di dunia dengan mudah.

Alat Kegemaran

Sarah teruja dengan beberapa alat cryptocurrency, tetapi kegemarannya masih termasuk:

Berniaga: Peniaga Tab

Analisis: CoinMarketCap

Sosial: Twitter

Penyelidikan Kandungan: Reddit

Jangan lupa juga untuk melihat Sarah di Shrimpy!

Platform Dagangan Sosial Kami

Udang adalah platform perdagangan sosial untuk cryptocurrency. Ia dirancang untuk kedua-dua peniaga profesional dan pemula untuk datang dan belajar mengenai industri kripto yang sedang berkembang. Pada Shrimpy, pengguna dapat menyalin portfolio dan strategi perdagangan pedagang lain.

Tidak sampai beberapa minit, anda boleh berhubung dengan peniaga terkemuka di dunia. Mengikuti beberapa pemimpin sekaligus memberi jalan bagi setiap pengguna untuk menguruskan pelbagai strategi dan cryptocurrency.

Shrimpy menyokong 16 pertukaran kripto terkemuka, strategi portfolio automatik, dan alat penjejakan pasaran. Ketahui lebih lanjut mengenai semua yang ditawarkan oleh Shrimpy dengan mengikuti pautan ini:

ciri-ciri

Pengajian

Tutorial

Kandungan artikel ini tidak boleh dianggap sebagai nasihat pelaburan. Mengikuti pemimpin sosial boleh menanggung risiko yang berpotensi untuk modal anda.

Ikut kami Twitter dan Facebook untuk maklumat terkini, dan ajukan sebarang pertanyaan kepada komuniti aktif kami yang luar biasa di Telegram & Tidak setuju.

Terima kasih kerana berhenti!

Pasukan Udang

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me