Ulasan Coinvest ICO: Semua yang Perlu Anda Ketahui

Akhir tahun 2018 menyaksikan keseluruhan pasaran cryptocurrency mengalami lonjakan mendadak dalam pendedahan media dan penyertaan orang ramai.

Akhir tahun Bull Run menyaksikan Bitcoin dan cryptocurrency menjadi tumpuan utama dan Coinvest adalah projek yang ingin memanfaatkan minat orang ramai terhadap pelaburan cryptocurrency dan bertujuan mempermudah keseluruhan proses.

Apa itu Coinvest?

Pelaburan Syiling adalah syarikat baru yang muncul yang berpusat di Dallas, Amerika Syarikat yang mula hidup pada tahun 2017. Pasukan di sebalik projek ini berjanji untuk memajukan pasaran saham terdesentralisasi pertama untuk cryptocurrency yang dibina berdasarkan teknologi blockchain dan dapat memenuhi misi syarikat daripada:

Membuat alat terdesentralisasi untuk dunia melabur dan menggunakan cryptocurrency dengan lancar, selamat, dan selamat

Coinvest diketuai oleh pengasas dan pengarah eksekutif, Damon Nam, yang mempunyai pengalaman selama 16 tahun di Microsoft dan mengetuai pasukan yang telah mengumpulkan banyak pengalaman di syarikat gergasi perisian. Pengarah teknologi Byron Levels, dan pengarah pengembangan perniagaan Taylor Rieckens, juga bekerja untuk Microsoft dan pasukan juga mempunyai pengalaman bekerja untuk syarikat seperti American Airlines, IBM, dan Verizon.

Ahli Pasukan Coinvest

Gambaran Keseluruhan Pasukan di Coinvest

Pasukan Coinvest juga dapat meminta pengetahuan dan bantuan penasihat Peter Cashmore, pengasas dan CEO Mashable serta Tony Scott, yang merupakan pengasas dan CEO Kumpulan Tony Scott.

Penasihat Pelaburan Syiling

Penasihat Kanan di Coinvest

Pasukan ini bertumpu untuk menghasilkan pasaran saham terdesentralisasi pertama untuk cryptocurrency dan bertujuan untuk memberi peluang kepada sesiapa sahaja untuk melabur dalam aset individu atau indeks aset kripto yang disusun secara peribadi melalui penggunaan satu duit syiling.

Coinvest berusaha untuk mewujudkan platform yang membolehkan anggotanya menggunakan ekosistem yang menggabungkan token (COIN), dompet, dan pertukaran dengan lancar dan membolehkan sesiapa sahaja melabur dalam pelbagai cryptocurrency dan membuat portfolio pelaburan digital.

Masalah Apa Yang Diselesaikannya?

Coinvest bertujuan untuk mempermudah proses melabur dalam mata wang kripto dan menyediakan penyelesaian yang mudah dan berkesan untuk pendatang baru ke pasaran yang ingin “menaiki pesawat” dan disatukan ke dalam dunia cryptocurrency.

Bagi mereka yang baru di sektor ini, berkenalan dengan semua dompet, pertukaran, dan mata wang yang ada saat ini boleh menjadi pengalaman menakutkan dan Coinvest bertujuan untuk menyelesaikan masalah pengguna yang tidak dapat melabur dalam cryptocurrency dengan mudah melalui penggunaan satu aplikasi mata wang dan dompet.

Pasukan Coinvest bertujuan untuk mengurangkan kos, risiko, dan kerumitan yang saat ini berkaitan dengan pelaburan mata wang digital dan untuk memberikan alternatif yang terdesentralisasi untuk pelbagai pertukaran dan dana pelaburan terpusat yang sedang beroperasi.

Pasaran semasa masih bergantung pada pihak ketiga yang berpusat yang dapat mengekalkan kawalan aset pengguna dan / atau mengenakan yuran komisen yang besar, pihak ketiga ini digantikan oleh kontrak pintar di platform Coinvest yang bertindak sebagai ejen autonomi dan secara automatik mengimbangi semua ahli aktif dalam ekosistem.

Coinvest juga menghilangkan interaksi pihak ketiga atau manusia dan tidak diperlukan pengesahan KYC atau AML semasa menggunakan platform.

Bagaimanakah ia berfungsi?

Coinvest bertujuan untuk memberi keuntungan kepada masyarakat dengan memberi kemudahan kepada para pelabur, dan pengguna baru dapat memasukkan butiran mereka ke dalam aplikasi dan memindahkan dana ke dalam akaun mereka, dana ini dipindahkan ke token COIN dan pengguna kemudian dapat beralih membeli cryptocurrency atau membuat portfolio.

Dengan menggunakan aplikasi tersebut, pengguna dapat berdagang dan menarik pelaburan secara langsung melalui kontrak pintar dan menghabiskan token COIN mereka dengan menggunakan akaun kad debit mereka. Pengguna juga dapat membuat dana indeks dan memperoleh ganjaran ketika dana mereka dilacak oleh pengguna lain, atau memilih untuk berpartisipasi dalam dana indeks yang dibuat oleh pengguna lain.

Tinjauan Coinvest

Gambaran Keseluruhan Coinvest Decentralized Exchange

Di samping itu, ahli Coinvest juga mempunyai kemampuan untuk memulakan pesanan beli, pendek, dan had melalui aplikasi Coinvest untuk aset individu, dengan pilihan, margin, dan perdagangan niaga hadapan yang dijadualkan akan dilancarkan di platform.

Keuntungan termasuk ganjaran COIN dengan setiap perdagangan yang dibuat di platform, dan pendapatan yuran perdagangan 50% yang berasal dari pengguna yang mengesan dan melabur dalam dana indeks yang dibuat secara peribadi.

Di atas semua ini, pengguna memiliki kemampuan untuk memperoleh keuntungan dari perdagangan yang dibuat dalam portfolio pelaburan maya mereka, dan ketika platform menjadi lebih popular dan volume transaksi meningkat, diharapkan ada apresiasi alami dalam nilai token COIN, karena peningkatan permintaan menaikkan harganya, seperti juga sejumlah pembelian balik oleh pasukan Coinvest.

Betapa Bergunanya Projek ini?

Ciri-ciri ini semestinya menarik bagi pengguna dan Coinvest dapat menarik pelbagai jenis pelabur, namun, platform ini mungkin menjadi yang terbaik bagi sesiapa sahaja yang ingin melabur dalam cryptocurrency dengan sekecil mungkin.

Walaupun terdapat keuntungan yang ditawarkan, terdapat sejumlah risiko yang merangkumi projek seperti ini dan dengan memilih untuk beroperasi sebagai pengurus portfolio pertukaran, dompet, dan dana indeks; Coinvest memasuki sektor pasaran yang berkembang pesat.

USP pelaburan bersama

Pasar ini boleh dikatakan hampir tepu dengan projek-projek yang menggabungkan ciri-ciri pertukaran, dompet, dan pengurusan dana. Terdapat projek baru yang melanda pasaran seperti Blockport dan CoinLion yang menggabungkan ciri serupa.

Juga, projek seperti CoinFi dan Signals bertujuan untuk menarik pengguna perantaraan dengan membina komuniti pedagang yang berfikiran sama yang secara aktif berkongsi maklumat perdagangan. Di samping itu, sudah ada projek-projek yang sudah ada seperti Waves, Iconomi, Eidoo, dan Ethos yang nampaknya akan tumbuh pada tahun ini.

Terdapat juga sebilangan besar pertukaran terdesentralisasi yang dijadwalkan untuk tahun ini, dan sebagai hasilnya, ada kemungkinan platform ini berjuang untuk mendapatkan daya tarikan dan tidak pernah lepas landas kerana kurangnya minat masyarakat. Tanpa pemasaran yang tepat, Coinvest akan mudah tersesat di lautan projek yang serupa.

Ada kemungkinan juga bahawa perubahan ketara dalam keadaan atau peraturan pasar dapat mempengaruhi platform ini sebelum dapat membangunnya sendiri. Oleh kerana projek ini berpusat di Amerika Syarikat, pasukan harus mematuhi SEC dan segera menyesuaikan diri dengan undang-undang baru yang dibuat oleh Suruhanjaya. Sebagai Coinvest menarik bagi pengguna baru, itu juga bergantung pada pasar yang mengalami bull bull yang berpanjangan, karena pendatang baru lebih mudah didatangi ketika pasar berjalan dengan baik.

Namun, kerana pelaburan cryptocurrency nampaknya menarik imaginasi orang ramai, perlu ada lebih banyak ruang untuk projek seperti Coinvest berkembang maju. Baru-baru ini, sebahagian besar pertukaran terpusat utama harus menolak pengguna baru dan melumpuhkan pendaftaran baru kerana kemasukan ahli baru secara tiba-tiba.

Coinvest bertujuan untuk menjadi destinasi tunggal terbesar bagi pelabur cryptocurrency baru dan jika pasukan menunaikan janji mereka dan mencapai semua yang dinyatakan dalam peta jalan mereka, selain memberi tumpuan untuk memasarkan diri mereka sendiri, maka projek ini nampaknya akan berjaya.

Perincian Crowdsale

Coinvest menjual token COIN melalui crowdsale. The crowdsale bermula dengan pra-penjualan yang bermula pada bulan Disember 2017 dan berakhir dengan penjualan awam yang bermula pada bulan Mac 2018.

Coinvest membuat jumlah bekalan tetap ~ 107 juta (107.142.857) token COIN, diedarkan seperti berikut:

  • 5%: Tempahan Daftar Putih Peribadi (Termasuk Bonus)
  • 44%: Rizab Crowdsale (Termasuk Bonus)
  • 25%: Rizab COIN (Diadakan dalam Kontrak Pintar)
  • 10%: Pembangunan dan Perkongsian Ekosistem
  • 16%: Kumpulan Pilihan Pekerja dan Penasihat untuk Merekrut dan Mengekalkan Bakat

Bekalan Token: Bekalan tetap ~ 107 juta (107.142.857)

Diagihkan dalam Crowdsale: 52,500,000 juta (49%)

Simbol: COIN

Nilai: 1000 COIN = 700 USD

Platform Blockchain: Ethereum ERC20 / ERC223

Pecahan Pembiayaan Coinvest

Sumber: coinve.st

Senarai Putih Peribadi

Tempoh Jualan: Januari 2018

Cap Maksimum: $ 3 juta

Bonus: 25%

Nilai: 1250 COIN = 700 USD

Crowdsale

Tempoh Jualan: Mac 2018

Cap Maksimum: $ 30 juta

Bonus: 10%

Nilai: 1100 COIN = 700 USD

Imej melalui Coinve.st

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me