Warren Buffet lebih suka menjadi “lelaki tua yang pelupa”

>

Dunia cryptocurrency penuh dengan berita terkini makan malam antara Warren Buffet dan Justin Sun. Semua orang mempertimbangkan perbincangan dan cara yang tidak senonoh Warren Buffet membincangkan cryptocurrency.

Banyak orang melancarkan pemikiran mereka untuk membuat spekulasi mengapa Warren Buffet mendakwa dia tidak memiliki cryptocurrency. Sebelum makan malam, Justin mencadangkan dia telah memberikan Warren dua telefon yang menyimpan Bitcoin dan Tron.

Sebaliknya, ada orang yang memanggil Justin sebagai pembohong. Dengan mengatakan bahawa dia tidak pernah memberikan cryptocurrency kepada Warren.

Apa yang saya fikir benar-benar berlaku

Saya tidak percaya Justin berbohong dan saya tidak percaya Warren adalah “lelaki tua yang pelupa”. Dia mungkin masih mempunyai cryptocurrency yang diberikan kepadanya. Walau bagaimanapun, itu tidak penting.

Saya berpendapat bahawa sama ada cara (sama ada dia masih mempunyai dana atau tidak), Warren Buffet tidak mempunyai pilihan selain mengatakan bahawa dia tidak memiliki cryptocurrency. Walaupun dia mempunyai alat di sakunya dan membeli makan tengah hari setiap hari dengan Tron, dia harus mengatakan “tidak”.

Ini bukan ulasan mengenai Tron atau Bitcoin, tetapi mengenai Warren Buffet.

Mari kita bincangkan peristiwa yang berlaku dengan lebih terperinci.

Pada 3 Jun 2019, Justin Sun membeli makan malam dengan Warren Buffet. Mengejutkan, makan malam berharga $ 4.6 juta. Bagi banyak orang, ini seperti wang yang tidak banyak untuk membayar makan malam. Banyak orang mempersoalkan keputusan dari Justin. Nampaknya tidak masuk akal kewangan dari luar untuk melihat.

Yang tidak difikirkan oleh kebanyakan orang adalah Justin adalah pakar pemasaran yang mahir. Dia akan memerah susu setiap kesempatan daripada makan malam ini. Itu termasuk lawatan akhbar, pengumuman, dan kempen untuk meningkatkan minat.

Saya percaya ini juga merangkumi strategi utama – membuat Warren Buffet mengucapkan kata-kata “Saya memiliki Tron” di pentas dunia.

Cara dia membuat dia mengucapkan kata-kata ini adalah memberi Bitcoin dan Tron kepada Warren Buffet. Dengan menawarkan hadiah ini, dia berharap agar Warren mengatakan bahawa dia masih memiliki Tron ketika ditanya pada suatu ketika.

Justin tahu 3 perkataan itu akan menjadikan masyarakat Tron menjadi kegilaan. Dengan berjuta-juta mata melihat Warren Buffet, kata-kata itu akan lebih daripada cukup untuk mengembalikan pelaburannya $ 4.6 juta ke dalam makan malam ini.

Setiap saluran berita utama akan menggigit suara kecil itu dan menjadikannya berita utama. Ini akan membuatkan orang berminat dengan Tron dan sekurang-kurangnya ingin mempelajari lebih lanjut. Paling baik, ini akan menaikkan harga Tron dengan ketara.

Justin mahukan gigitan suara. Dia ingin kata-kata “Saya memiliki Tron” keluar dari mulut Warren. Dia tahu cara media berfungsi dan dia bersedia memanfaatkan “peretasan” ini.

Itu belum lagi untuk mengikuti jejak sosial Tron yang kuat daripada bersedia menyebarkan berita bahawa Warren memiliki Tron. Mereka akan memutar kata-kata ini untuk membuatnya terdengar seperti sokongan. Menjadikannya seolah-olah Warren Buffet menyokong Tron.

Walaupun di luar konteks, kata-kata itu akan cukup bagi berjuta-juta orang untuk mendengar mengenai Tron.

Secara jujur, itu adalah rancangan yang bijak. Saya tidak boleh berpendapat bahawa Justin bukan pemimpin kreatif. Ada banyak pelajaran yang dapat dipelajari oleh pakar pemasaran darinya. Cara dia berfikir di luar kotak, mengumpulkan pengiktirafan, dan mendapatkan Tron di hadapan penonton yang semakin besar.

Apa yang tidak diharapkan oleh Justin adalah Warren Buffet telah menjadi sasaran jenis permainan ini selama beberapa dekad. Dia telah bertemu dengan Justin Sun yang tak terhitung jumlahnya – orang yang mencari sokongan, memanipulasi situasi untuk usaha pemasaran, dan berusaha memanfaatkan jenama Warren Buffet.

Warren Buffet bukan sekadar “orang tua”. Dia adalah antara orang terkaya di dunia yang dihormati oleh berjuta-juta pelabur. Pelabur ini menganggap firmannya sebagai Injil. Dia tidak sampai ke tahap ini secara kebetulan Warren pintar, mengira, dan persepsi.

Warren tahu bahawa mengatakan bahawa dia memiliki sesuatu seperti Tron atau Bitcoin akan bererti ribuan penyokongnya akan keluar dan membeli aset tersebut. Sama seperti ketika dia mengatakan bahawa dia memiliki stok tertentu.

Benci dia semua yang anda mahukan kerana tidak menyokong cryptocurrency, tetapi dia tidak naif. Dia faham ada orang yang sanggup mengambil apa sahaja yang boleh dari dia diberi peluang.

Dia tidak boleh mempertaruhkan sesiapa yang mengambil hak miliknya sebagai sokongan untuk Tron.

Warren Buffet tidak lupa dia memiliki cryptocurrency. Dia memilih kata-kata itu dengan sengaja. Risiko mengatakan dia memiliki Bitcoin dan Tron jauh lebih besar daripada sebarang keuntungan daripada penyataan tersebut. Dia tahu ini dengan baik.

Saya sangat tidak setuju dengan penceritaan yang didorong oleh kedua-dua belah pihak.

Saya tidak fikir Justin berbohong untuk memberikan cryptocurrency kepada Warren. Justin telah menyusun rencana strategis bagaimana ia akan menarik perhatian media untuk Tron. Dalam banyak cara, dia menarik sebahagian besar rancangannya.

Dia dapat menghasilkan minat yang besar dalam makan malam itu, menjadi tumpuan perbualan dalam beberapa kesempatan, dan berpeluang untuk dilihat dengan para pelabur kelas dunia. Itu sahaja mungkin sudah cukup berharga.

Saya juga tidak setuju dengan idea bahawa Warren Buffet adalah “lelaki tua yang pelupa”. Dia adalah pelabur dan pemimpin yang mahir. Kata-kata yang dia gunakan ketika membincangkan cryptocurrency adalah tepat dan disengajakan. Dia tahu permainan yang sedang dimainkan oleh Justin. Warren telah bermain permainan ini sejak sebelum Justin dilahirkan.

Warren Buffet tidak mempunyai pilihan selain mengatakan bahawa dia tidak memiliki Bitcoin atau Tron. Dengan mengatakan bahawa dia memiliki salah satu aset ini akan dipusingkan oleh media untuk menunjukkan bahawa ia adalah sokongan.

Warren Buffet lebih suka menjadi “orang tua pelupa” daripada digunakan untuk menyokong sebab yang tidak disokongnya.

Penafian: Terdapat banyak perincian yang tidak saya miliki mengenai keseluruhan keadaan ini. Ada kemungkinan pendapat saya salah. Ikuti pemikiran saya dengan sebutir garam.

Bacaan Tambahan

Perbandingan Strategi Peningkatan Semula untuk portfolio Crypto

Bot Perdagangan Cryptocurrency – Panduan Lengkap

Cara Membuat Bot Perdagangan Crypto Menggunakan Python

Skrip untuk Harga Bitcoin Live Ticker (Menggunakan Websockets)

Bagaimana Mengira Prestasi Portfolio Crypto Anda

Bot Perdagangan kami

Udang adalah aplikasi untuk membina dana indeks cryptocurrency khusus, menyeimbangkan semula, dan menguruskan pelbagai portfolio aset digital. Automasikan portfolio anda dengan menghubungkan ke mana-mana 16 pertukaran crypto yang kami sokong.

API Pertukaran Crypto Universal Shrimpy direka untuk pemaju. Menggabungkan dengan API gabungan kami memberi anda akses segera ke titik akhir yang seragam untuk perdagangan, pengumpulan data, pengurusan pengguna, dan banyak lagi di setiap pertukaran cryptocurrency utama.

Untuk mengakses perpustakaan Python dan Node yang lengkap, ikuti pautan ini:

Node

Python

Sekiranya anda membuat sesuatu dengan Shrimpy API, beri tahu kami! Kami ingin mendengar bagaimana kami dapat terus menyokong anda di setiap peringkat perkembangan anda.

Ikut kami Twitter dan Facebook untuk maklumat terkini, dan ajukan sebarang pertanyaan kepada komuniti aktif kami yang luar biasa di Telegram & Tidak setuju.

Terima kasih kerana berhenti!

Pasukan Udang

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me