Zclassic Terus Kerosakan sebagai Bitcoin Private Fork Looms

Hardfork Bitcoin Swasta kini ada pada kita. Dalam beberapa jam akan datang, kita akan mengharapkan untuk melihat pemandangan udara yang akan diberikan kepada mereka yang memegang Bitcoin dan Zclassic.

Itu bukan pelayaran biasa kerana Zclassic menghadapi masalah penarikan di bursa Cryptopia. Cryptopia tidak akan memberikan penghormatan kepada pengguna sehingga pengguna tidak akan mendapat banyak keuntungan dengan menukar koin.

Kini nampaknya ada masalah lain yang menggangu pemegang Zclassic: harganya. ZCL masih jatuh ketika kita semakin dekat dengan garpu. Ini sememangnya mengejutkan kerana duit syiling pre hardfork biasanya dikenali sebagai rali.

Kami melihatnya baru-baru ini dengan kenaikan harga Litecoin dan garpu tunai Litecoin serta rali di Bitcoin November lalu pada perhimpunan SegWit2X.

Kini terdapat banyak pemegang ZCL yang tertanya-tanya apa yang diberikan.

ZCL Pump Kemudian Buangkan

ZClassic mempunyai kenaikan harga yang cukup memberangsangkan baru-baru ini. Sejak pengumuman penjenamaan semula, harga ZCL meningkat dari hanya $ 4 menjadi lebih dari $ 180 pada satu masa. Di bawah ini terdapat pergerakan harga sejak 3 bulan yang lalu dari Coinmarketcap.

Prestasi Harga Zclassic

Harga ZCL dalam 3 bulan. Sumber: Coinmarketcap.com

Ini dapat diabadikan oleh dua faktor. Salah satunya ialah mereka yang berusaha mendapatkan duit syiling untuk menantikan pemandangan. Satu-satunya cara seseorang dapat menuntut duit syiling yang dilaburkan adalah dengan memegang duit syiling yang dimaksudkan.

Walau bagaimanapun, mungkin ada sebab lain bahawa harga telah meningkat. Ini mungkin disebabkan oleh oportunis lain yang ingin memperdagangkan duit syiling ketika sedang mengejar tarikh kerja keras yang dijangkakan.

Pedagang ini adalah mereka yang kemungkinan besar terpengaruh oleh kejatuhan harga ZCL baru-baru ini. Mereka tidak berminat untuk menuntut duit syiling peribadi Bitcoin dan hanya memegang Zclassic. Terdapat beberapa perkiraan bahawa Zclassic boleh naik $ 500.

Sekarang nampaknya harga Zlcassic akan terus turun ketika kita menghampiri tarikh tayangan udara sebenar. Mereka yang memegang syiling akan menuntut Bitcoin mereka secara peribadi dan kemungkinan akan menjual Zclassic mereka. Sebilangan besar pembangun akan menggunakan duit syiling baru dan Zclassic kemungkinan akan ditinggalkan.

Lebih-lebih lagi, terdapat juga tekanan penjualan yang datang dari para pedagang tersebut. Ketika mereka menyedari bahawa cita-cita mereka yang tinggi untuk harga ZCL tidak realistik, mereka mula menjual duit syiling mereka.

Senarai Peribadi Bitcoin

Setakat ini, satu-satunya pertukaran yang menyatakan bahawa mereka akan menyenaraikan Bitcoin Private adalah HitBTC. Projek swasta Bitcoin juga telah menyatakan bahawa mereka ingin membuka pertukaran terdesentralisasi mereka sendiri untuk memudahkan perdagangan.

Terdapat banyak yang tidak melihat ini sebagai pencapaian dan ingin mendapatkan sokongan yang lebih luas. Ada yang meminta penyenaraian pertukaran Binance, tidak mungkin ada banyak petunjuk mengenai perkara ini kerana Binance tidak mendedahkan penyenaraian sebelum fakta.

Pertukaran lain yang tidak akan menghormati udara peribadi Bitcoin adalah Bittrex. Mereka telah mendakwa bahawa mereka tidak dapat mengambil gambar dompet Bitcoin sebelum garpu kerana ini akan menyebabkan kerugian pertukaran.

Pecahan Pasaran Zclassic

Pasaran Teratas untuk Perdagangan Zclassic. Sumber: Coinmarketcap.com

Ini sangat malang kerana lebih daripada 93% daripada jumlah dagangan untuk Zclassic ada di Bittrex. Ini juga menambah pertimbangan bahawa kebanyakan pembeli yang menaikkan harga Zclassic adalah peniaga yang berharap dapat menaikkan gelombang.

Adakah Kita Perlu Bitcoin Peribadi?

Terdapat banyak dalam komuniti crypto yang mempersoalkan perlunya cryptocurrency sedar privasi yang lain. Terdapat begitu banyak duit syiling pada masa ini yang semuanya menawarkan faedah unik mereka sendiri untuk privasi.

Ini adalah sesuatu yang juga diambil oleh Vitalik Buterin ketika dia membalas tweet orang lain mengenai Bticoin peribadi.

Zcash adalah duit syiling privasi yang berasal dari Zclassic. Bukti pengetahuan Zero yang digunakan dalam protokol Zcash dilihat oleh banyak kriptografer sebagai yang paling maju dalam industri.

Anda juga mempunyai syiling baru yang lain seperti Verge (XVG) dan Deeponion yang cuba menerobos pasaran koin privasi. Oleh itu, Bitcoin peribadi akan memasuki pasaran yang benar-benar jenuh.

Semoga mereka yang ingin menuntut duit syiling peribadi Bitcoin mereka mempunyai simpanan ZCL dan BTC mereka dengan selamat. Masih ada kemungkinan Bitcoin Private melepas dan melayani pemegangnya dengan baik. Namun, seperti kebanyakan garpu Bitcoin, ia tidak berjalan lancar.

Gambar Pilihan melalui Fotolia

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me